| De som liker Gaara-samma tråden :P | |
|
|
Av | Innlegg |
---|
Gaara Overdopetkastansjenøttsokk
Antall Innlegg : 16 Age : 32 Registration date : 25.01.2008
| Tema: De som liker Gaara-samma tråden :P Søn Jan 27, 2008 4:30 pm | |
| Noen som liker Gaara? Nei jeg er ikke homse jeg liker han ikke sånn, jeg syntes så synd på han når han var liten.. | |
|
| |
Suigetsu SokkeAdministrator
Antall Innlegg : 903 Location : I Kios sokkeskuff.... Humor : Alt som ikke er morsomt Registration date : 02.01.2008
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P Søn Jan 27, 2008 5:06 pm | |
| flytter denne x] og ja, jeg er også fan av Gaara. han er sjønn.. | |
|
| |
Tári Midaki SokkeAssistentAdministratorSokk
Antall Innlegg : 927 Age : 31 Location : Sokkeplaneten Humor : Nei den Druknet i dass x] Registration date : 02.01.2008
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P Søn Jan 27, 2008 5:10 pm | |
| awwwww! Snexii x]..... Gaara er kul. synes kjempe mye synd på barndommenhans. Ett av mine største tåre annfall på grunn av film, ever. | |
|
| |
Ieth Sacero Medlem av SokkeParaden
Antall Innlegg : 394 Age : 29 Location : På et forum, kan du gjette hvor? Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^ Registration date : 27.01.2008
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P Tor Jan 31, 2008 7:45 pm | |
| Ikke min Favoritt person, men hvem kan la være og like ham? :3 | |
|
| |
Antall Innlegg : 927 Age : 31 Location : Sokkeplaneten Humor : Nei den Druknet i dass x] Registration date : 02.01.2008
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P Man Mar 10, 2008 6:51 pm | |
| | |
|
| |
Antall Innlegg : 394 Age : 29 Location : På et forum, kan du gjette hvor? Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^ Registration date : 27.01.2008
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P Lør Sep 13, 2008 12:54 am | |
| - Tári Dorthonion skrev:
- Moren min......
Moren din er like ond, som navnet ditt. O___o | |
|
| |
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P Lør Sep 13, 2008 1:40 pm | |
| - Ieth Tinúviel skrev:
- Tári Dorthonion skrev:
- Moren min......
Moren din er like ond, som navnet ditt. O___o *skule på*. Oh ja. Hvordan klarer og skrive etternavnet ditt da? | |
|
| |
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P Lør Sep 13, 2008 8:42 pm | |
| Jeg kopierte det, når jeg ikke kunne det. Men nå som jeg kan. Er jeg stolt. | |
|
| |
Suigetsu SokkeAdministrator
Antall Innlegg : 903 Location : I Kios sokkeskuff.... Humor : Alt som ikke er morsomt Registration date : 02.01.2008
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P Lør Sep 13, 2008 8:58 pm | |
| nånå, dette er en fantråd, ikke en navnediskuteringstråd. lengter dere etter det, lag deres egen | |
|
| |
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P Lør Sep 13, 2008 10:09 pm | |
| *se på suig* Ikke Offtopic igjen. ^^
Jeg så Gaara som liten igjen for en uke siden eller noe sånt igjen. Jeg klarte ikke stoppe og gråte. T_T. Jeg hater Faren hans. | |
|
| |
Sponsored content
| Tema: Re: De som liker Gaara-samma tråden :P | |
| |
|
| |
| De som liker Gaara-samma tråden :P | |
|