NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hva nå da?

Go down 
3 posters
AvInnlegg
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hva nå da? Empty
PosteTema: Hva nå da?   Hva nå da? Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:07 am

(I konoha. Got it?..)
Tàri satt rett inforbi porten inni skogen. Hun var utrolig sliten akkurat nå. Ikke nok med at hun skulle snike seg inn i konoha uten å bli sett, neida hun skulle jo bli sett. typriskt. Men det var bare en ANBU da, heldigvis. Så Tàri hadde hatt en travel dag med og banke opp denne ANUBen så lydløst som muligt. Noe som egentligt er umuligt siden han skrek hver gang han skulle angripe på ett eller annet vis. så rett etter at Tàri hadde drept den ubrukelige tullingen kom det flere og hun måtte gå i dekning. det hun hatet mest. Så etter den lange søkingen som ikke ga resultat, siden Tàri hadde forsvunnet under bakken med 'liket'.
Tàri sukket, så sovnet hun, godt sikker på at jobben var gjort og at ANBUen var gjemt i en busk.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

Hva nå da? Empty
PosteTema: Re: Hva nå da?   Hva nå da? Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:07 pm

Ayaka listet seg framover gjennom noen busker. hun kunne helt tydelig se muren til Konoha, som reiste seg som en høy vegg framfor henne. hun bannet stille til seg selv. hvordan hadde hun klart å få seg innblandet i dette? Hadde hun ikke nektet seg selv å ta imot flere av de fæle a- og s-rank oppdragene? Hun kunne jo huske seg selv klart nekte blankt til wannabekagen, men av en eller annen grunn befant hun seg nå altså her. Hadde Wannabekagen brukt en eller annen forglemmelig overlatelsemetode? helt sikkert. den var garantert forbudt også, hun kjente wannabekagen godt nok til å vite at han tydde til slike metoder.
Oppdraget var alltså å kidnappe en eliteninja fra Konoha. en ELITENINJA. ikke assistenten til hokagen, en chuunin som hadde høy rang, eller en laboratoriaforsker på innsiden. en ELITENINJA. det var jo ikke sikkert at han visste noe heller jo! hadde hun kidnappet noen av de andre, så hadde jo informasjonen vært garantert, og jobben hadde vert enklere. men NEIDDA! en ELITENINJA av alle ting. Ayaka lovte seg selv at hun skulle gi wannabekagen en skikkelig utskjellelse når hun kom tilbake. om hun overlevde.
Ayaka snek seg nermere. hun hadde listet seg til porten nå, og kunne se inn i byen ifra dær hun skjulte seg. Det var folketomt. bortsett fra en liten detalj. Det satt en jente, sikkert på hennes alder, rett innenfor og sov. hun såg ut til å være en ninja, sikkert en eliteninja også. "bedre sjanse enn dette, kan jeg ikke få" mumlet hun til seg selv, og listet seg til det punktet av muren som ver rett bak det jenta lente seg.
Så gjorde hun noe avansert. vel, ikke så veldig avansert, men det var jo bedre enn det en vanlig chunnin ville gjort. Hun gjorde noen tegn, og samlet en stor mengde chakra nederst i beina. så utløste hun hele menden i ett, slik at trykket sendte henne fykende til toppen av muren. der samlet hun chacra i beina igjen, men denne gangen på den vanlige måten, og spaserte nedover veggen. trodde hun.
"shit!" hvinte hun da hun begynte å falle. hun hadde glemt å utløse chakraen. mens panikken steg, omgjorde hun fallet til et sprang nedover muren og hoppet ned de siste tre metrene for ikke å lande rett i hodet på jenta. ayaka pustet lettet ut. Reddet. Hun brukte noen sekunder på å se om noen hadde oppdaget henne, deretter fant hun fram cloroformet som hun byppet i en klut og holdt den framfor nesa og munnen til den sovende jenta, bare for å være sikker på at hun ikke voknet under transporten. Deretter bandt hun hendene og beina på jenta, slengte henne over skulderen, og hopet over gjerdet på samme måte som hun kom seg inn på.... bare mer suksessfullt. Ayaka slappet ikke av før hun og gisselet hennes var godt skjult av busker og trær. "jeg eg ikkje myndig en gang, og føler allerede jeg er blitt for gammel til dette!" ubrøt hun hysterisk. Deretter satte hun avsted i retning Grass.... eller det hun trodde var retningen til Grass.
Til Toppen Go down
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Hva nå da? Empty
PosteTema: Re: Hva nå da?   Hva nå da? Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 8:55 pm

Ieth som hadde fått meg seg noen små ting. En Jente som ble BORTFØRT over muren av en helt grønn person. Og som hukommelsen til Ieth var så var det bare Gai og Lee som var helt grønne, og denne personen var definitivt IKKe en av dem. Greit de kunne vell kanskje stukket av med en jente, forståeligt siden de begge er noen rare skapninger, men det de ikke hadde gjort, uansett hva, var å farge håret blondt og la det gro ut. Nei det ville Aldri ha skjedd. Ieth ristet av seg bildet som hadde klistret seg inni hodet hennes av Gai med langt blondt hår, ikke det beste synet man kunne se for seg.
Det var akkurat da Ieth fant ut at hun kanskje skulle reportere dette til Hokage-sama. Det kunne jo vært en person fra Konoha. Så Ieth skulle begynne å gå da hun falt så lang hun var.
"Gvawah." Stønnet Ieth. JOde rett foran føttene på henne lå en ANBU og sov..... HAN SOV HER?!?!. Nei han sov ikke, Etter at Ieth hadde studert han et par minutter fant hun ut til sin forskrekkelse at han var død. "Ugh." jeg ender alltid opp med problemer når jeg bare skal ut en tur å slappe av.
Så Ieth endte opp på Hokagens kontor en halv time senere. Ikke det at det var den beste tiden å komme besøkendes på. Så som forventet av Hokagen, så var hun forbannet.
"Hokage-sama. Jeg var på tur i skogen, sånn helt uten videre. Så fikk jeg synet av at en blond jente, som gikk i grønne klær tok med seg en sovendes person over muren." Ieth stoppet littegranne med snakkingen, men Tsunade viftet henne videre sånn at hun skulle fortsette historien. "Så fikk jeg jo med en gang på følelsen av at noe var galt, så jeg skulle bare snu meg å gå bort her å rapportere det til deg, da jeg snublet i en ANBU som lå død inni busken, jeg hadde stått i."
"Hm.." Mumlet Tusnade. "det kan vell ikke hjelpes, man må nok sende Team 7 for å se på situasjonen." Tsunade rynket pannen. Ieth som ikke visste helt hva hun skulle gjøre nå stirret bare i bakken. "Ja Du kan gå å hente de andre i Teamet ditt så drar dere å ser om dere kan finne ned den, personen." Sa Tsunade. Ikke roligt men ikke heller helt hysteriskt.
Så cirka en halvtime senere var hele team 7 samlet. Yamato, Kakashi, Ieth, Naruto Sakura og sai. Ieth som straks hadde satt i gang å fortelle hendelsen og situasjonen til de andre, men Ieth ble ofte avbrutt av en snorkendes Naruto. Etter den lange forklaringen klarte Ieth å dra med seg alle sammen i retning der hun trodde var der Ayaka hadde tatt veien.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Hva nå da? Empty
PosteTema: Re: Hva nå da?   Hva nå da? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hva nå da?
Til Toppen 
Side 1 av 1

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Naruto RPG :: RPG-
Gå Til: