NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Hvorfor lyser månen?

Go down 
4 posters
Gå til side : 1, 2  Next
AvInnlegg
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 4:17 pm

(Ja veldig fin tittel xD)
Tári Gikk rundt forbi, Hun ville ikke hjem. Hjemme var det bare tragidier og ikke noe bra. Hun hadde gått i hele dag og begynte og bli litt sliten. 'Jeg lurer på hvor jeg egentligt er' Tenkte hun. Mens hun satte seg ned med en liten elv. 'kanskje langt nok borte, nei hvem vet, og jeg bryr meg ikke.' Hun la seg ned på gresset og stirret opp i Himmelen. 'Tenk at det bare er 5 stjerner som skinner nå, månen og da, men uansett' Tenkte hun stille for seg selv. Hun lå og så på stjernene en god stund før hun sovnet..... Etter flere timer som det føltes ut som, men som sikkert var mye mindre. Hun resite seg og gikk bort mot vannet, Hun var tørst, tørst nok til og drikke av elven. Noe hun aldri hadde gjort før. Hun gikk bort til elven og strakte hendene nedi vannet, og kjente kulden. 'Herligt' Tenkte hun, så tok hun litt vann og sprutet i fjeset sitt, før hun la seg ned på gresset igjen og sovnet.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:37 am, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 6:58 pm

Etter en kraftig slosskamp hadde sigetsu latt seg flyte med strømmen nedover en elv for å samle krefter og spare tid. han skulle jo i samme retning som elven uansett. etter noen timer, la han merke til en Chakrakilde rett ver siden av ham. Noen stakk hånden nedi vannet, holdt den der to sekund, og trakk den til seg igjen. og så kjente han vibrasjonene av fotsteg på vei bort fra elva. Nysjerrig materealiserte Sigetsu seg og såg at det var en lyshåret jente sånn ca. på hans alder, på vei til en liten gressflekk, og la seg ned uten å ense han.
'hm, søt...' grep Sigetsu seg selv i å tenke. Han skule til å bli til vann igjen, då han hørte noen lyder.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeTor Jan 03, 2008 1:10 pm

Tári våknet brått. "Shimata, jeg sovna igjen" sa hun til seg selv. Så reiste hun seg for og gå bort til elven for og ta vann og drikke. Hun stoppet opp. Hun Gapte. Det stod noen der på land. Hun så forskrekket på prsonen, før hun snudde ryggen til ham begynte og gå. (Jeg fikk endra det xD)


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:37 am, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeTor Jan 03, 2008 6:07 pm

Sigetsu snudde seg, og så jenta snike seg bort opp over elva.
'det er jo i den retningen at det kryr av blodtørstige idioter som dem jeg nettop drepte... går hun opp dær, blir hun drept' tenkte han og gikk helt opp på land igjen.
"stopp" sa han med høy stemme, og jenta stoppet med ryggen til.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeTor Jan 03, 2008 11:29 pm

"stopp" Sa noen bak henne, antakeligvis han gutten . Hun stoppet. "Hva og hvorfor må jeg stoppe?" Svarte hun samtidigt som hun snudde seg mot han.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 3:41 pm

"fordi den retningen føret di Hælvete" svarte Suigetsu med den største ro.
'Underlig jente dette her' tenkte han og prøvde å ikke glise FOR mye... Tenner er jo truende i Haienes verden...
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 11:42 pm

Tári begynte og gå mot ham."Og om jeg ikke tror på det du sier,og at du kanskje lyver?"


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:38 am, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 4:50 pm

"Jækli rett ut du da!" sa Suigetsu og gliste mer. Han støttet seg til et tre og intok en behagelig possisjon. "om du ikke tror meg, ma du bare gå du. Jeg vetter på at om du går nå, er du bitt ihel av en røss ninjahunder om ti minutter" (Vi sier du er redd for dem her også, ne?)
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeLør Jan 26, 2008 5:48 pm

"pft, ninja hunder er ikke skummle" sa hun så roligt hun klarte men det ble ikke så roligt hun hadde ventet, derfor røpte stemmen at hun var redd. Hun Betraktet Denne gutten igjen. Klarte ikke sette fingen på hva det var med han. 'Noe rart var det ihvertfall. kanskje jeg bare burde komme seg vekk, og ikke støte på ham igjen' tenkte hun før hun gikk der hun hadde kommet fra, ikke der med Hundene som denne fyren sa men en annen vei. (Jada Livredd hunder her og xD og fantasien min suger nå til dags)


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:38 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:40 pm

"sure" svarte Suigetsu den nervøse jenta. "men Konohaninjahunder er ekstra spesiallisert på å rive av lem for lem på folk" fortsatte han i et forsøk på å creepe henne ut. 'dette ser ut til å kansje bli en interresang samtale! Kansje...' tenkte han
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:48 pm

Tári så på ham med kanll runde øyner. "ikke skrem meg, du bare tuller" svarte Tári livredd. 'tenk om han ikke tuller' Tenkte hun. 'det hadde vært en stor tragedie med mye skriking og vondt' Tári Gikk og satte seg på en gress flekk. Suigetsu hadde naturligvis klart og Creepe henne til de grader ut... (yay xD)


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:39 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:53 pm

"nei, jeg tuller ikke" svarte Suigetsu spontant. "forresten, jeg er bare nyskjerrig, men hvem er du?"
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:56 pm

"jeg" Svarte Tári skjelvent " Jeg er Tári, Midaki Tári. Fra Hidden rock, som jeg ble kastet ut av. ond by." Hun husket det som om det var i går. "De setter ikke pris på en liten spøk en gang" sa hun lavt til seg selv. HUn Betraktet Suigetsu. "Og da var det din tur, Hvem og hva er du?"


Sist endret av Tári Midaki den Tor Nov 13, 2008 9:19 pm, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:59 pm

"Suigetsu. kastet ut av Rock's såkallte partner, Mist, etter drapsforsøk på kage'en. Hva slags viter er de tar seg nær av der da?"
suigetsu lente seg inntil et tre
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:05 pm

"Jeg var så lei av'n læreren min, sensei altså, så jeg klarte nesten og drepe'n så klikka alle helt. Og Jeg ble kasta ut av teamet. Da ble jeg fly forbanna og Klikka på alle. så astet de meg ut. Ganske tragiskt egentligt" svarte hun, mer med dialketen sin nå. 'Jeg tror jeg kan stole på ham, men er ikke helt sikker, og vill kasnkje aldri bli det' Tenkte hun fort. 'Tári Lukket øynene, hva kunne vell gå galt nå?'


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:40 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:09 pm

"aha, så altså bare en hel del klikking og jabbing?" spurte suigetsu sløvt som om dette av en opsummering av formelen på 2+2.
"søren! om de klikker så enkelt, vil det bli umulig å infiltrere ledelsen!"
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:22 pm

"Du sier ikke det..." Gispet Tári. Men hvorfor skulle du in- greiene du sa?. Og si meg hva søren betyr det" Tári rynket pannen. 'Han virker alt for smart til sitt eget beste.' Tenkte Tári mens hun lå der og flirte.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:40 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:26 pm

Suigetsu snøftet. "Infiltrere ledelsen. Med andre ord: Ta over byen. men jeg har ikke tenkt å gjøre det med det første, bare sånn jeg tenker av og til. hadde vert digg å ha sin egen by da x]".
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:30 pm

"Ja Egentligt hadde det jo det, men vist du vill ha en egen by, tror jeg man ikke burde Tenke Hidden Rock. Selv hadde jeg tenkt på konoha. Har ikke peiling på hvorfor." Tári gjespet igjen. 'Hvorfor i helsike er jeg så trøtt akkurat nå?' tenkte hun Rett før øynene Skle igjen og hun sovnet.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:40 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:38 pm

Huigetsu hoet skikkelig da han så henne falle sammen i dyp søvn og selv la merke til den søte odøren av sovegrass i brisen.
"shimatta!" bannet han høyt. hadde de nådd ham igjen allerede?
'jeg må komme meg ned i elva igjen!' tenke han og skulle til å hoppe uti da han kom på at han ikke bare kunne la jenta ligge deg og få hodet revet av seg på et eller annet grotesk vis. Så han kastet henne uti elva før han hoppet uti selv og ble til vann og samlet partiklene sine rett under henne for å holde hodet hennes over vann mens strømmen drev nedover.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:42 pm

Tári våknet med ett hun falt uti vannet. 'Hva søren' Tenkte hun før hun satte i et skrik. De stod fult av Hunder der hun hadde sovnet. Og En konoha Mann, med grått hår. Tári prøvde og roe seg men ente opp med og skrike enda høyere. 'Hvorfor er jeg uti vannet' og hvor ble det av han fyren, Suigetsu' Tenkte hun...


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:41 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:07 pm

Suigetsu la merke til at jenta begynte å livne til, så da hun satte i et skrik, begynte han å dra henne het over elven, samtidig som han la en hånd (som nå altså bare vil dere et lag med vann) over munnen hennes og dro henne under et parr meter og dukket opp igjen inder noen greiner der kundene villa ha problemer for å komme til.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:02 pm

Ieth stod og snakket til den ene hunden. "Hva var det som lå og fløt på vannet, og ikke minst hvem var det?"
"Det var noen som har vært her tidligere 2 personer." Svarte en gråhårete mann roligt.
"Menn i Elven var det jo bare enn person." Svarte Ieth Usikkert.
"Det kan ha vært han vi prøvde og banke opp tidligere" Brummet den ene hunden.
"ååå, ikke enda mer slossing vell?"
"Hva klager du over?" Brummet Kakashi "Du stod jo bare og så på!"
Ieth stirret surt mot ham. "Kan vi gå hjem nå, Oppdraget er jo ferdigt. Vi trenger vell ikke bry oss om de personene vell?"
"Nei,. jeg tror de er fredelige. Kom så går vi" Svarte han irritert.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:41 pm

Tári var livredd, hva var det suigetsu hadde gjort?.... Hun holdt seg for og skrike da hun så at hundene gikk, og etter hundene gikk en rødhårete jente og En gråhårete mann.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:41 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:48 pm

da konohaninjaene og hunsene hadde gått, slapp Suigetsu Tári og materealiserte seg i vannet rett bak henne.
"DET var nære på!" pustet han ut så Tári Skvatt himmehøyt
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Sponsored content





Hvorfor lyser månen? Empty
PosteTema: Re: Hvorfor lyser månen?   Hvorfor lyser månen? Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Hvorfor lyser månen?
Til Toppen 
Side 1 av 2Gå til side : 1, 2  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Naruto RPG :: RPG-
Gå Til: