NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Det kommer en dag i morgen

Go down 
4 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 5:09 pm

(Dene foregår i Kooha, Måtte brae ha det xD)
Tári satt på utsiden av muren, i en busk, som stod mellom henn og byen. Hvordan skulle hun komme seg inn. Skulle hun smugle seg selv med inn i folkemengden eller klatre over Muren. Ikke at hun hadde noe i konoha og gjøre, Ville bare ha Spenningen av og snike seg inn i byen for mor skyld. 'Hmmm, Jeg tror jeg vill klatre men da kan folk på den andre siden spør hvorfor hvist de ser meg' Tenkte hun. 'JO Jeg kan gå og spør Folkene som vokter porten om jeg kan komme inn, kjøpe noe Jenter må ha sånn en gang i blant. Ikke en dum idee det da' Hun satte der og drog seg og tenkte på unnskyldningene, og håpte på at hun klarte og komme seg inn i konoha da, 'jeg måtte jo klare det, jeg var jo liksom ikke amatøren' Tenkte hun.... Hun gjespet... Hun var for trett nå ihvertfall, 'jeg må hvertfall vente litt sånt at jeg får ladet opp kreftene mine' tenkte hun. Hun resite seg opp og sto og betraktet Muren, Den var ikke så høy heller, hun kunne klare og klatre over den. 'nei' tenkte hun før hun bare sette seg ned på en liten gressflekk og begynte og tenke tilbake på alt hun hadde gjort den dagen.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:15 am, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeOns Jan 02, 2008 6:49 pm

Sigetsu, smart som han alltid er, var nok en gang blitt arrestert av et par ANBU Konoha duder og hadde tilbrakt de siste parr timene i avhør, før de hadde blitt lei av at han sa "PIIIIP!" hvergang de nevnte ninjautsyr og ninjavåpen... noe som var ganske ofte, siden han hadde blitt tatt etter å ha smuglet en kasse med shuriken inn bakporten, så de satte ham i kjelleren, uten å vite at han allerede hadde suttet i den samme sella et parr ganger, og nå hadde gravd en tunnel ut. x]
På utsiden igjen, fant han sin faste plass i muren og dyttet ut de to løse blokkene, sånn at han kunne snirkle seg gjennom... og stirret rett inn i noen lysebrune øyne.
'shimatta!' var det første han tenkte. 'har de funnet fluktruten min?'
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeTor Jan 03, 2008 1:04 pm

'Hvem i helsiken er det?* tenkte Tári med en gang hun så Sigetsu....
"Hva hvem er du?" Sa Tári


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:16 am, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeTor Jan 03, 2008 6:10 pm

Suigetsu så uforstående på jenta, men så slo det ham. hun var tydeligvis ikke konohaninja.
det tok noen sekunder før han kom på å svare henne.
"Raker ikke deg, forresten skal man presentere seg selv, før spørre andre"
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeTor Jan 03, 2008 10:42 pm

"Vell Plasen der jeg kommer fra pleier alltid Gutten eller mannen, si hvem de er først. Spør Du meg så kan jeg kanskje si det, spørs på hvor du kommer fra og hvem du er." Tári så ned i bakken når hun snakte, hun likte ikke øye kontakt.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:16 am, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 3:43 pm

Bortskjemt jente... "greitt det" svarte sigetsu og satte seg ned på bakken med beina i kors. " Suigetsu, Missing nin, til tjeneste" sa han med et flir som viste de sylskarpe tennene.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeFre Jan 04, 2008 11:27 pm

"se så, da følte du deg så mye bedre med en gang da vet du." Sa kionara med ett flir. "Ellers Tári Dorthonion, Missing nin, som deg og som antakeligvis du har merket fra Hidden rock.. Fornøyd?"


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:18 am, endret 3 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeMan Jan 14, 2008 4:44 pm

"Jadda, sikkert flott det" sa Sigetsu og reiste seg støttende på katanaen sin. "kjempehyggelig å møte deg, men nå har jeg en avtale angående noe stjålet Chackrapapir, så jeg stikker. Morna!" sa han og klasket ned til en sølepytt.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 3:25 pm

[Navnet er vist endret endrer navnet i historien når jeg får tid xD]
Tári Sukket, 'Noen folk er rare, andre bare blir det' tenkte hun, 'lurer på hvor han kom fra'. Hun begynte og klatre ned i tunnelen. og endte opp i ett fengsel. hmm.....
"Hey, var det ikke en gutt vi satte inn i kasjotten?" Brølte vakten etter han hadde fått øye på Tári. 'Shimata' Tenkte hun.
så Ble det et langt overhør, som endte med at Tári måtte lyve og si at Bestevinnana hennes bodde i Komoha. Men hun endte alikevll opp i kasjotten til slutt. Og de la ikke merke til Fluktruten. 'Flaks' tenkte hun litt for høyt.
Det kom en mann inn og gikk forbi henne, brunt hår, sånn passe høy og ,ed et stort arr over fjeset med nesen. Tári Klarte ikke holde seg, hun sprutet ut i et hysteriskt latteranfall som varte i minst en halvtime. Det eneste hun nådde opp til var noen store øyner fra vaktene og vondt i magen....


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:17 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:46 pm

Og i neste øyeblikk, kom en vakt bot til gitteret. "ey, søta! du har herved fått deg en romkamerat!" og så låste han opp døra, og kastet inn en halveis kjedet til døde Suigetsu.
"fillens ANBU!" sverget han, før han la merke til Tári.
"Du igjen? hva for søren gjør du i privatcella mi?"
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:52 pm

"Jeg var snill og gravde meg igjenomm tunnelen du kom fra, for og finne ut hva som var her, defor er jeg her. I privatcella di?. Hvor mange ganger har du vært her da?" Svarte hun uten og tenke seg om. Tári tok seg til munnen 'Nei nei nei. Nå snakket jeg uten om tenke meg om igjen'


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:18 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:55 pm

men suigetsu så ikke ut til å fornærmes av det. "la meg nå se..." mumlet han og telte på fingrene. " jeg er her sånn ca. fire-åtte ganger i uka. noen ganger mer, andre granger mindre. kommer ann på hvor bra svartemarkedet går."
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:58 pm

"koseligt for deg det da" Svarte Tári ironiskt. "Jeg vill ut herfra, det var da aldri meningen at jeg skulle være her inne, det som var meningen var at du skal slippe meg ut sånn at jeg kan besøke MOren min" Hylte Tári til Vakten


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:18 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:02 pm

Vakten bare hostet og svarte døvt "ja, og mora di er hokagens kone, ikke sant?" Suigetsu satte i et latterbrøl etter den kommentaren. "ok, den passer perfekt inn med ledelsen! sesielt siden hokagen er ei rappkjefta skreppe" lo han videre.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:08 pm

Tári var drittsur. "Neida hun er ikke lesbe for tenk, så skjerp deg og slipp meg ut, det eneste jeg har gjort er og snike meg inn i denne hersejens byen deres" Snerret hun til vakten. Vakten så håpløst på Tári. Tári satte seg ned, 'det var nytteløst og snakke til den dusten' Tenkte hun. Tári snudde seg mot Suigetsu. "Hva ler du av da?" Snerret hun irritert til ham.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:19 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:17 pm

Suigetsu bare gliste til henne, reiste seg og spasserte til tunnellen som var skjult under en gulvplate. "anyeways. jeg stikker!" sa han og hoppet nedi. "Ha kos!" vinket han.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:20 pm

Tári slo seg til hodet. 'Det kunne jeg jo ha tenkt på litt før' tenkte hun. Hun hoppet nedi tunnelen og dekket det til igjen. og følgte etter Suigetsu. "Hvor skal du egetnligt?" spurte hun nyskjerrigt.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:15 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:29 pm

"utenfor for å banke gørra ut av noen teite handelsmenn som sier at papiret deres er umerket beste vare. Det fillens papiret vile ha det til at min personlige chackra er elekrisitet!" mumlet han og tok seg fremover med krummet rygg. "men hva i helsikke gjør du her uansett? jeg nekter å tro på din lille historie om familiegjenforening!"
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:34 pm

"Jeg... er her for og se etter Venninna mi, hun har oppdrag her eller rett sagt, hun er ikke vennina mi og hun bor her. Den lille tyven stjelte fra meg. Og jeg skal ha dem timgem tilbake." svarte Tári. "Tenk deg da og snike seg innpå meg med hele teamet og binde meg fast og stjele nesten alt jeg har! uforskammeligt!"... "hva er din personlige chackra da?" Spurte Tári bare sånn rett uten videre


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:20 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:46 pm

Suigetsu gliste med sine sulskarpe tenner. "Vann. men du er rockninja ikke sant? denne tunnelen leder utforbi byen, så om du følger den er du der du starte igjen og stirrer på en høy kjedelig mur. Om du kan bruke alle de derre steinjutsuene, kan du jo bare åpne taked og klatre opp rett bak det derre Ramen-kjøkkenet og lukke igjen." sa suigetsu. 'og jeg slipper å drasse på deg mere' tenkte han.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:48 pm

"JO Jeg kunne jo det, men jeg er for lat, dessuten er det for lite plass inni her til og ta alle tegnene og alt det der" Svarte hun roligt 'hva er det han vill frem til'...
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:10 pm

suigetsu sukket. 'synd' tenkte han irritert. "jajja, då får du finne på en annen måte å komme deg inn" sa han og gikk videre.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:20 pm

"Du den tanken har allerede snerret i hodet mitt, smarten" 'Herremann, jeg tror han prøvde og bli kvitt meg' ... "Og hvordan har du tenkt deg at du ska komme inn i byen da, om jeg tørr spør?" spurte hun med irritasjons stemmen sin x]
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:23 pm

"vannløpet" sa han enkelt og greit.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:29 pm

"Javell ja, ditt valg" svarte hun nå roligt igjen. De var kommet til enden av Tunnelen, men Suigetsu klatret ikke opp. "Hva søren står du der og venter på" brølte Tári. "Få fart i rompa di og klatr opp da din sokk"


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:21 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Sponsored content





Det kommer en dag i morgen Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Det kommer en dag i morgen
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Naruto RPG :: RPG-
Gå Til: