NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Det kommer en dag i morgen

Go down 
4 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:35 pm

Suigetsu flyttet irritert på seg. "så klatre opp selv da, om der skal vere så ødvendig. men om du får hodet ditt bitt av av de ninjahundene der oppe akkurat nå, så ikke skyld på meg!" Han bøyde seg det og flyttet en stein på størrelse med en fottball. det avslørte et rør som lå i bakken inder føttene på dem, og akkurat der steinen hadde ligget var det et lite hull på størrelse med omkretsen på en golfball.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:42 pm

"Hunder" stammet Hana. "Jeg tror jeg snur og graver en åpning midt inni tunnelen jeg".... Hun begynte og krabbe motsatt vei igjen, tilbake mot Kasjotten.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:04 pm

Suigetsu ventet til hun var ute av syne, før han dematerealiserte seg til vann og gled ned i hullet. han kunne veien til fontenen utenatt, så det var ikke noe problem. problemet var at han måtte komme opp på et tisdpunkt ingen var til stede. og det er ikke så lett på en stappa full markedsplass.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:14 pm

Ieth gispet og reiste seg fra senga, hun hadde sovet alt for godt. 'Jeg driter i sminken i dag' Tenkte hun 'gidder bare ikke.' Etter at hun hadde stelt seg og spist gikk hun ut. 'hva skal man finne på i dag da' tenkte hun der hun gikk.
"Hei hei Aimi" Var det en person som sa, like godt kjent som Iruka.
"Hallo Sensei" Gispet Ieth. Det ble en kort samtale mellom dem om hvor mye søvn det er bra og ha. 'Alltid drittkjedelige temaer og snakk med han der' tenkte hun før hun rynket pannen. Nå viste hun hva hun skulle. HUn skulle bort til fontenen. Hun hadde ikke peiling på hvorfor, hun ville bare dit.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:19 pm

Suigetsu lå rolig i vannet og hørte på vibrasjonene alle folkene som ver der. 'sørens markedsdag!' tenkte han og gjorde noen tegn med umateraliserte hender. Plutselig førtes det masse skrik og løpende føtter, mot et hus noen kvertaler borte der alle vannrørene hadde sprukket samtidig, for å hjelpe de innestengte så de ikke druknet. Suigetsu gliste og da han var helt sikker på at ingen var i hærheten, marerealisete han seg og gikk ut av fontenebassenget..... og så rett inn i noen store grønne øyne.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:22 pm

Ieth gapte "Hva søren var det?" spurte hun fort. Ieth så på Han. Hvitt hår, ikke originalt. Og høy var han.
Ieth stod og ventet på svar fra ham, da hun så fult av ANBU folk komme mot der han stod og han forsvant til vann igjen. 'Verden er gal i dag og' tenkte hun for seg selv før hun forlot fonten og gikk innover mot byen.


Sist endret av Ieth Tinúviel den Lør Sep 13, 2008 1:11 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:27 pm

hadde Suigetsu hatt lunger, hadde han pustet letet ut. det var nære på! heldigvis viste det seg at den jenta hadde forliten hjernekapasitet til å fortelle ANBUene noen ting, og bare gikk sin vei. Selv fløt han ned i fontenebassenget igjen.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:37 pm

Tári Var sånn halveis i tunnelen igjen. Gjorde noen tegn og begynte og klatre opp en tunnel opp over. ifølge hennes kordinater ville hun ende opp i hagen til noen. Men det var ikke der hun endte opp. Hun nådde toppen og gravde litt for og komme seg opp. hun havnet midt i gata. Hun hoppet opp gjorde noen tegn og tunnelen tok sin første form. 'Hehe kordinatene mine er fabelaktige' tenkte hun.
"Hva var det?" Spurte en rødhårete jente
"Hva?" Svarte Tári fort. 'shimata, jeg ble oppdaga, må komme meg vekk fortere en svinten.'
'shimata dette er den eneste løsningen' Tári gjorde det så fort at røfhåringen ikke fikk sukket for seg. Hun stod bak denne fremmeden og hadde en Kuenai (husker ikke hvordan det skrives) mot halsen hennes.


Sist endret av Tári Midaki den Lør Des 20, 2008 8:08 pm, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:45 pm

Når torget nok en gang ble stille igjen, klatret Suigetsu opp og kom seg inn i en sidegate. suksessfullt denne gangen. han gikk litt lenger og kom til en litt større gate. men rett etter at han hadde rundet hjørnet, hoppet han tilbake igjen og klemte seg inntil veggen. han hadde nesten størr på den snåle rødhåra jenta igjen! han stakk hodet litt utforbi hjørnet og la merke til at hun snakket med den snåle jenta Tári. og før han visste ordet av det stor hun og presset en kunai mot halsen til rødhåringen. 'dette blir bra!' gliste Suigetsu
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:56 pm

Ieth svelgte. 'hva er det denne personen vill' Tenkte hun fort. Ieth kunne føle kuneien mot halsen. Folk begynte og stoppe opp, å så bort mot Tári og Ieth.
"Hva er det du vill" Ieth presset ordene frem.
"Jeg kjente deg akkurat igjen jeg, kanskje vi skulle finne resten av teamet ditt, sånn at jeg skal få igjen tingene mine" snerret Personen bak henne.
"Jeg vet ikke hva du snakker om" skalv Ieth.
ANBU folkene og kom nå. "Legg bort kuneien og vi kan komme til en bedre løsning" sa en av dem.
så helt uten videre tok Tári kuneien bort. Ieth Pustet lettet ut før hun løp av gårde mot enden av gata.
Ieth stod og jublet for seg selv. Ieth skulle akkurat til og gå rundt hjørnet da hun fikk øye på Gutten igjen. Hun svelget en gang til. 'tenk om han var ute etter meg også'
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:03 pm

"SØREN!" utbrøt Suigetsu da gutten med hestehale gjorde en snål skyggejutsu på Tári. nå ville det ikke spille seg ut noe dramatikk der, og Tári ville havne i buret igjen. kjeeeedelig! Akkurat da rødhåringen rundet hjørnet hans, fikk han en ide og gjorde en avansert rekke med tegn. Han så panikken stige i øynene på jenta da hum plutselig begynte å bevege seg tilbake til oppstyret, og annanasgutten & Tári begynte å gå mot henne, slik at Tári plutselig fikk kunaien inntil halsen på rødhåringen igjen.
"HVA I HELSIKKE" utbrøt en av ANBUene. Annanasgutten stirret bare vanntro i skrekk.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:15 pm

Ieth. prøvde og stritte i mot men klarte det ikke. Det endte opp med at kuneien ble ståndes mot halsen hennes igjen.
"så Du ville bli halshogd" Flirte En jente som tydeligvis fulgte med i bakgrunnen.. Shikamaru slapp jutsuen og stirret bare vantro mot noen ANBUer.
Jenta som holdt Ieth stakk kunaien forsiktigt inn i halsen henns. Men istden for at det begynte og blø, forsvant Ieth. det var en klone!... ANBUene gikk løs på Jenta som hadde holdt Ieth å la henne i bakken.
Ieth, den ekte, stod bak Suigetsu, uten at han hadde merket det, ganske imponerendes egentligt. 'Ha Gotcha.' Tenkte Ieth triumfult.
Ieth tok fart og dyttet Suigetsu ut mot gata sånn at alle skulle se ham.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:22 pm

men i steden for at han sniblet frem, plasket han i bakken, som 40 liter vann. "hva i!?" hørte han rødhåringen utbryte da han ble normal igjen. han åpnet øynene og ga henne et tiøgjort sinnsykt glis, gjørde de samme tegnene igjen, og denne gangen beveget hånden hennes seg ned i punge hennes og hentet opp en kunai, som hun presset mot sin egen hals, mens Suigetsu stod der med et ondt overlegent blikk. så fikk han henne til å presse kunaien hardere, sånn at det dannet seg en tynn stripe blod nedover halsen hennes. Sigetsu gliste breiere. kansje han skulle Pine henne litt? det ver iallefall interessangt å se på..
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:26 pm

Ieth stirret ned på sin egen hånd. hun prøvde og skrike men fikk ikke frem en lyd. kuneien ble presset hardere mot huden og en tynn stripe blod rant.
"stopp det" stammet hun forsiktigt til Han fyren.... "værsåsnill"
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:31 pm

de små ordene brakte frem det lille av medfølele suigetsu kansje muligensk hadde og han gav opp.
"om du går med på denne betingelsen: gå tilbake til gjengen der borte, be dem slippe fri Tári, og gjør deretter som hun sier!" svarte han og skulte ondt på henne.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:47 pm

"Ja jeg skal gjøre det" stammet Ieth. Da Kuneien ble senket begynte Ieth og gå mot Plassen der ANBUfolkene hadde godt grep om Tári.
"Slipp henne" sa Ieth usikkert. Den ene ANBUpersonen kom bort mot Ieth.
"Hva sa du, hun prøvde og drepe deg lille jente." Svarte han.
"Jo men hun hadde en grunn Slipp henne fri og la henne bli med meg" sa hun, sikrere i tonen denne gangen.
"Vi slipper henne fri på en betingelse, at du har en ANBU med deg, ditt du skal." De slapp Tári fri...
Ieth fant frem smykket og pengene for maten som hun hadde stjelt tidligere. Hun Naruto og Konohamaru hadde gjort, selvom det bare var for gøy så tok ikke alle det den veien, tydeligvis.
Ieth fortalte ANBUen historien og tok med seg Tári tilbake.
"Vent jeg sa du skulle slippe henne fri, det var det som var avtalen ikke sant?" skalv Ieth
"Nei hun skulle få tingene sine" sa han før han gikk inn i byen igjen med Tári.
'shimata jeg er død' Tenkte hun.
Ieth gikk inn i byen igjen etter dem der han andre ANBUfyren stod.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:53 pm

Suigetsu som hadde fulgt etter, snøftet surt da ANBUen erklærte at Tári skulle inn i kasjotten igjen.
"det gidder ikke jeg vente på!" utbrøt han og tok igjen den samme jutsuen på rådhårjenta, som han nå visste het Ieth, of hånden hennes med kunaien i, skjøt opp mot halsen hennes igjen, og stopet bare en halv millimeter ifra.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:59 pm

"ehrm....." sa Ieth forsiktigt.
"Hva?" sa ANBUen og snudde seg mot henne. "Hva er det du holder på med jente, legg ned den kuneien med en gang, det ser jo ut som om du skader deg selv jo."
Jenta som hadde holdt Kunaien mot halsen til Ieth flirte. , '
ANBUen slapp taket om Jenta Og Jenta gjorde noen tegn før hun forsvant ned i bakken.
Hånden til Ieth falt ned og hun pustet lettet ut. ANBUen snudde seg for og se om Jenta var der enda. men neida hun var sporløst forsvunnet.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 28, 2008 12:57 pm

Da jobben var utført, gikk suigetsu tilbake til hans egne gjøremål. Å stjele sukkertøy fra unger.
"MAMAAAAA" Skrek ei lita jente da han hadde rappa isen hennes og smæsja den nedi grusen. hun hadde lysebrunt hår i to musehaler som stod rett opp. Snart hørte han noe rop og skrik og så en kvinne komme løpende mot ham med en veske hevet. 'jajja, nok gøy for nå ser det ut til' tenkte han og forsvant ned i en sølepytt og dukket opp på andre side ag gjerdet.
og stirra rett inn i trynet på Hokagen Tsunade-hime.
"å Dammit!" utbrøt han.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 28, 2008 6:33 pm

Ieth var som frosset til is. Helt rolig, 'hva var det som hadde skjedd nåå?' Tenkte hun 'alt hadde gått så for fort.' HUn risttet litt på hodet for og få igjen følelsen av og være seg selv. Det endte opp med at hun gikk mot muren. Mot porten til byen. Hun ville bort fra Konoha nå! eller ikke sånn bort, men bare en liten stund en pause. Ieth gikk ut av porten uten noen stor respons, helt herligt at de ikke brydde seg. Ieth frosset fats til bakken, han fyren hun hadde støtt på flere ganger denne dagen stod rett der med Hokage Tsunade.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeMan Jan 28, 2008 6:55 pm

Tári Fant ut at hun måtte prøve på ny, 'Denne gangen skal jeg klare det, for svarte!' tenkte hun. Tári gjorde noen tegn og skjøt enda en gang opp gjennom bakken. "BINGO" Ropte hun da hun Fant Suigetsu, det eneste hun ikke så med en gang var Tsunade. "Du okei Siggi, Greit jeg kaller deg det eller?" spurte Tári fort. HUn studerte plassen, utforbi Konoha, 'Bra Jobba dust' tenkte hun. Tári snudde seg og merket at Tsunade stirret på henne. 'Hvem i helsike er det der?' Tenkte hun fort... " Tári her til Tjeneste frøken hissigpromp." Flirte hun til Tsunade


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 2:05 pm, endret 5 ganger
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeTir Jan 29, 2008 8:23 pm

ikke bare skvatt suigetsu når han stod face to face til tsunade, men han skvatt også når Tári øyeblikket etterpå poppa opp fra jorda og erklærte at hun ville gi han et kjælenavn. hva i helsikke? KJÆLENAVN? hva for sørens bananer var det han hadde oppi hodet sitt i dag? kunne han ikke bare tenkt enkelt og greitt kallenavn eller navneforkortelse, men Kjælenavn? OG HVORFOR I HELSIKKE BRUKTE HAN TRE HELE SEKUNDER PÅ Å GRUBLE OVER DET??? Rødhåringen hadde forresten i mellomtiden bumpet borti dem også.
og så gjorde Tári det dummeste. Hun flirte til tsunade. " Tári her til Tjeneste frøken hissigpromp." sa hun. Suigetsu kunne ikke annet en å slå seg hardt i hodet. Verden hadde visst bestemt seg for å falle sammen i dag.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 8:57 pm

Tári ble rett og slett forskrekket av ansiktsuttryket til Tsunade. *Hva søren, tok hun seg så nær av det der da?' tenkte hun fort for seg selv. "Hva er det som skjer Suigetsu?" Spurte Tári lavt. "Kan vi stikke nå" Spurte Tári etter en liten pause med stirrring. Etter en lang stund med stirring fikk Tári øye på Ieth, og enda flere ANBUer som kom mot der Ieth stod forstenet. Og da kom den beste delen av det de gjorde, de kom mot Tsunade, Suigetsu og Tári.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:26 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 9:24 pm

'dumme dumme DUMME gummiskrapende sokk!' tenkte Suigetsu frustrert og trampet i bakken. Da ANBUfolkene kom mot dem, gjorde Suigetsu det eneste han kunne. han forsøkte å gjøre tegnene for sølepyttforsvinningstriksen, men akkurat da fikk han et hardt slag i hodet av Tsunade. Det gjorde SINNSYKT vond og han ble til vann og mistet helt kontrollen over jutsuen. 'jajja, nå får de i hvertfall ikke tak i meg, men Tári får klare seg selv' tenkte han mens han sank ned i jorda.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitimeLør Sep 13, 2008 2:09 pm

Tári stod og studerte Suigetsu, han stod og gjorde tegn. Så fikk han en hånd i hodet av Tsunade. 'what?' Tenkte Tári, mens hun begynte på noen tegn sm skulle få en stein rundt henne. Nå ville ikke Tári høre de andre. men hun var trygger for slag. Etter at steinen var rundt Tári gjorde hun igjen noen tegn som fikk henne til og forsvinnen ned i bakken. 'Ikke søren om de skal ta meg med i den fæle cella igjen'. Tári stte seg nede i bunnen av en tunnel for og meditere og finne på en ny plan.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Det kommer en dag i morgen - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Det kommer en dag i morgen
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Naruto RPG :: RPG-
Gå Til: