NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Det kommer en dag i morgen

Go down 
4 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 24, 2008 6:56 pm

Ayaka hadde gjord det igjen. Denne gangen hadde hun gått seg vill i Konoha kloakksystem. KLOAKKEN for søren! hun bannet høyt for seg selv mens hun trasket rundt i mørket. Dumme Wannabekage! Hvorfor kunne han ikke gi henne normale oppdrag, sånn som å være livvakt for en ikkeviktig person, eller å jage ut et par simple røvere, men ERLIG TALT! han hadde nok en gang sendt henne til Konoha for å levere et eller annet stykt smuglerbrev! Og nok en gang hadde det endt med ville hønsejakt gjennom byen. denne gangen hadde endt både verre og bedre enn vanlig. Hun hadde falt nedi et åpent kummlokk og komt seg unna, men samtidig fallt nedi kloakken. ÆSJ! Ayaka skulle akkutat til å passere nok en blindvei, da hun så at det satt noen der og mediterte. MEDITERTE av alle ting. I KLOAKKEN. nåja, kansje hun visste en vei ut. Jenta var omtrent på hennes alder med lysebrunt hår og rødbrune klær. Hun hadde tydeligiv ikke hørt henne ennå, så Ayaka snek seg helt innpå før hun med sine lungers fulle kraft ropte "BØ"
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 24, 2008 7:05 pm

Tári aom hadde sovnet i sin fine mediterings stilling, Og sov ganske så godt. "BØ" Var det noen på siden av henne som ropte. Tári hopte opp og smalt hodet i veggen. "Auff," sa hun høyt. Hun så mot hun som hadde skreket. "Hva skulle nå det være godt for?"... Tári gned seg i hodet og mumlet en hel haug med ting.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 24, 2008 7:09 pm

Ayaka skiftet irritert stilling. "du fikk liv i deg, gjorde du ikke?" sa hun mens den rare jenta messet sure ting. "nå som jeg har din oppmerksomhet, vil du være så vennilg å vise meg veien ut herifra?" sa hun spydig og poket jenta
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeOns Sep 24, 2008 7:17 pm

Tári stirret på Ayaka. "Vell, veien ut herfra kan du bedre enn meg, faktiskt". Tári reiste seg samtidigt som Jenta Poket henne. Tári sukket. Vell vell. "Forresten, hva gjør du her, jente?" Spurte Tári i Drømmeland for og se om hun kunne finne frem sin plan hun sov igjenom.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeTir Des 16, 2008 5:13 pm

Om som tilfeldighetene vil ha det til, så begynte suigetsuvann å dryppe ned fra huletaket akkurat i samme øyeblikk. Suigetsu materialiserte seg og sukket høylytt. "jeg blir visst aldri kvitt deg" utbrøt han til Tàri mens han itakttok den nye jenta.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeTir Des 16, 2008 7:11 pm

det begynte å dryppe ned fra taket, men Ayaka gadd ikke bry seg. "gått meg vill" svarte hun den mediterende jenta.


PLUTSELIG stod det eg fyr rett ved siden av henne, så hun skvatt i været.... eller rett ved siden av henne og rett ved siden av henne om hun selv turte å spør (egentlig ikke da men) han stod tross alt fem meter ifra... og han stod nermere den mediterende jenta enn han stod henne..... han stod faktisk BAK henne.
'jeg bør slutte å holle til konklusjoner før hjernen min får tid til å starte opp' kjeftet hun på seg selv.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeLør Des 20, 2008 8:23 pm

"gått meg vill" Svarte bø-jenta.
Tàri flirte. "JA Velkommen i klubben." 'Naaaw jeg vill vekk herfra nå' Tenkte hun rett etter på.
Tàri flirte da Suigetsu kom til syne og slengte med en kommentar.
"Du blir ikke kvitt meg fordi du egentlig vill ha meg ved din side." Svarte hun Surt og studerte bø-jenta grundigt. "Hm. Og hvor kommer nå du fra?" Spurte hun henne om.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeLør Des 20, 2008 9:54 pm

den mediterende jenta slengte tilbake en kommentar og deretter rettet hun blikket mot henne, Ayaka. Hun fikk en eller annen merkelig følelse... nesten som om hun ble glodd på. det var jo i hovedsaken rett, men..... oisann... hun hadde visst funnen grunnen allikevel! det måtte vere en første gang! "Hm. Og hvor kommer nå du fra?" spurte jenta henne. "jeg-" avbrøt hun seg selv. 'tenk om dette bare lager mer trøbbel?.... eller forresten. det går bare ikke ann å havne i mer trøbbel en det jeg allerede er i, så la gå'. "Jeg kommer fra Grass. Skulle egentlig utføre et dustete oppdrag, men som dere sikkert ser, har jeg rota det ganske så mye til. det er forresten min feil at det reker rundt med ANBU der oppe" hun pekte oppover. hadde hun sagt for mye nå? neidda. "så når jeg kommer hjem, får jeg sikkert masse kjeft av wannabekagen men må jeg vel bare tåle. Navnet er forresten Midori Ayaka. og dere da?" jepp. hun hadde definnitivt sagt for mye nå.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeLør Des 20, 2008 10:01 pm

Tàri fulgte nøye med. "Aha" Mumlet hun. 'Såå Grass, så spennendes har alltid lurt på hvordan de ville sett ut.' Tenkte Tàri.
"Ja, Tàri Dorthonion, at your service. Jeg er fra Rock." Svarte Tàri Nokså fort og enkelt. 'skulle jeg si det? Jeg har jo ingen anelse om hvem de er. jo Suigetsu har jeg da plaget en stund, men hva med bø-jenta? Nei hun het Ayaka. Hve med Ayaka da? ville hun gi ut opplysninger til sitt eget land om meg selv..... søren nå begynner jeg å bli paranoid her.' Tàri som hadde sin egen krangel i hodet hadde snudd seg og stirret rett i veggen. Normal vane. Tàri sukket og snudde seg mot Ayaka og suigetsu igjen.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 1:34 am

"sukk" kom det fra jenta, Tàri. ayaka stirret i taket. "såååå" begynte hun. "det er ingen av oss som vet veien ut herifra...... skal vi ta et slag Janken? ...du vet, bare for å få tiden til å gå, mens jeg prøver å finne ut hvilken vei jeg kom ifra"
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:13 am

Tàri stirret på Ayaka. 'det er noe rart med henne' Tenkte hun fort.
"Nei, jeg liker ikke Janken, jeg har alltid for dårlig flaks." svarte hun fort. Tàri stirret mot taket og prøvde og finne sine fantastiske kordinater igjen.
"Ah, så nå burde vi være rett innfor muren. Herligt" Flirte Tàri etter 5 minutters stille lek.
"så får vi snakkes da, Ayaka, Suigetsu. Boy...." Sa hun happy idet hun formet noen tegn igjen å forsvant i bakken.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:25 am

Ayaka ble stående igjen med gutten, Suigetsu. Hun stirret på ham. han stirret til bake. Han såg rar ut. Hun hadde tydeligvis ikke oppdaget det før nå. "såååå" sa hun igjen. "Suigetsu, hæ? du vet vel ikke tilveldigvis om en måte å komme seg ut herifra på?"
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 1:47 pm

Tàri, som hadde funnet ut at hun skulle komme seg rett innfor muren endte bokstaveligtalt opp rett bak en høy gutt med svart hår. 'What the?' Tenkte Tàri før hun ble virkelig skremt av at Konohamaru stod rett bak henne igjen. 'waaaah. jeg hater unger' suket hun til seg selv. Så selvfølgelig snudde Den svarthårete gutten seg. ..."Ja?" Spurte han roligt. Tàri snudde seg med en gang og gikk sin vei. 'skummel fyr, hvor har jeg sett han fra før?' tenkte hun mens hun planla sin rolige stikke av ting. Noe som ikke hjalp siden Sai, helt uten videre, fulgte etter.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:17 pm

Ayaka stirret på ham. Ikke at han følte seg noe plaget av det, men han stirret i alle fall tilbake. "såååå" sa hun. "Suigetsu, hæ? du vet vel ikke tilveldigvis om en måte å komme seg ut herifra på?" Suigetsu sukket. Denne her var tydeligvis bittelittegranne smartere enn den forrige, men hun var helt klart blond. "jeg kom dryppende ned fra taket, hvordan skal jeg liksom kjenne til veien ut?" spurte han sarkastisk. men han følte seg litt hjelpsom... sikkert fordi Tàri var ute av bildet.... så han bestemte seg for å hjelpe henne. glisende, gjorde han noen tegn og fikk den ene vannledningen til å eksplodere. Vannstrålen sende han opp i taket, sånn at trykket gravde en tunnell opp og ut. "etter deg" sa han til henne da han hadde stoppen den flommende vannstrømmen.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeTir Des 23, 2008 9:53 pm

Ayaka gapte. "så det er sånn proffene gjør det" mumlet hun mest til seg selv. men hun adlød og klatret opp den lille tunnellen. Den var såpeglatt, men ved å fokusere chakraen på hender og knær, fikk hun sånn noenlunne grep. Da hun var oppe, stor hun rett bar den teite muren. Hun var visst på innsiden. Hun kikket ned for å se om Suigetsu kom opp bak henne, men hullet var så mørkt at hun ikke såg en skit. "eye du!" ropte hun ned. "har du hørt den vitsen om en bank som blir ranet, og så kommer det en gammel mann bort til raneren, klapper ham på skulderen og sier 'hei du, jeg er sivilbetjent' og da stikker raneren. men etterpå kommer kona til den gamle mannen opp til ham og rister på hodet, 'nei,du er ikke sivilbetjent, men senil dement'"Ayaka lo selv av vitsen.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitimeLør Mar 14, 2009 7:20 pm

Tári hadde selvfølgelig blitt forfulgt før så hun visste hva hun skulle gjøre, men hun ville ikek bare forsvinne heller, hun påstod jo selv inni hodet hennes at hun hadde sett ham før. Hun sukket, det får vel bare være et mysterium det da, mumlet hun til seg selv, så begynte hun å løpe, hørte hun rett så fulgte fyren etter. søren og. det var akkurat da Tàri gjorde det smarteste hun løp på Ayaka stoppet opp og gispet.
"Nei, hei" gliste hun. Tári bevegte seg litt lengre til venstre og så..... falt hun ned i Tunnellen, typisk hennes flaks, bare typisk.
Til Toppen Go down
Sponsored content





Det kommer en dag i morgen - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Det kommer en dag i morgen   Det kommer en dag i morgen - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Det kommer en dag i morgen
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Naruto RPG :: RPG-
Gå Til: