NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Mørke tider har kommet.

Go down 
5 posters
Gå til side : 1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Gaara
Overdopetkastansjenøttsokk
Gaara


Antall Innlegg : 16
Age : 32
Registration date : 25.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeFre Jan 25, 2008 10:57 pm

Gaara gikk rundt og skjulte fjeset bak Kazekage hatten, han satte seg på en stol av sand og så utover ørknen.
Til Toppen Go down
http://narutorpgtid.get-forum.net/index.htm
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeFre Jan 25, 2008 11:41 pm

(advarsel: du skriver for lite.... og det er ikke Kaskage, men Kazekage
hører du? KAZEKAGE x] )

Suigetsu stod og betraktet den rødhåra nesten bukseløse duden som satt i en sandstol midt i ørkenen. "pussig fyr" tenkte suigetsu før han lot vannspeilingen forsvinne og han stod igjenn ved siden av elva og stirret på fiksene som svømte rund okring og hadde nok med sine egne problemer. "nesten så snål at jeg liker'n!" prøvde han ser optimistisk. "nei forresten, jeg velger å gi Kisame-sempai en klem!"
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Gaara
Overdopetkastansjenøttsokk
Gaara


Antall Innlegg : 16
Age : 32
Registration date : 25.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeLør Jan 26, 2008 2:45 am

(For det første er jeg dritt lei de derre støgge domme nicknamene dere setter på meg og for det andre orker jeg avogtill ikke og skrive så mye...)

Gaara så seg rundt og reiste seg, han gikk mot Suigetsu som han ikke hadde tenkt over at sto der før han kom frem.
Hva har vi her? Spurte Gaara og tok hendene i kors.
Han ventet på svar men han svarte ikke og Gaara var ikke akkoratt den tolmodigste typen i strøket heller.
Til Toppen Go down
http://narutorpgtid.get-forum.net/index.htm
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeLør Jan 26, 2008 5:39 pm

(du det hører bare til personligheten til suigetsu å finne på fornermende kallenavn, så lev med det
...og har du forresten lest alle reglene? du skal presentere deg som første tingen du gjør på forumet)

Gaara gjorde det enhver x-gal-morder ville gjort, og sendte en stråle sand mot Suigetsu... og strålen fortsatte forbi...
Suigetsu satte på seg et fårete glis og lo ondskapsfullt.
"bedre lykke neste gang, men jeg tviler på at den dere sanden din kan nå meg her..." gaara stod og dtirret surt ut, men suigetsu merket en bitteliten usikkerhet og en mikroskopisk spørsmålstegn. "Hør her da Love-boy! dette er et hallogram, eller rettere sagt vannspeiling. akkurat nå befinner jeg meg et parr mil sørover for ørkenen her, og du kan sende så mange sandslott du vil mot meg uten at jeg føler en ting!" Suigetsu smilte triumferende.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Gaara
Overdopetkastansjenøttsokk
Gaara


Antall Innlegg : 16
Age : 32
Registration date : 25.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeLør Jan 26, 2008 11:55 pm

Gaara smilte, han gjorde noen tegn med hendene og bakken under Suigetsu reiste seg, han kom høyere og høyere og bakker fortet seg til og gå til sides så Suigetsu fløy avgårde.
Hva sa du? Spurte Gaara og så ut gjenomm Kazekage hatten.
Til Toppen Go down
http://narutorpgtid.get-forum.net/index.htm
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 3:37 pm

[Gratulerer Gaara, endelig lært deg og skrive det *klappe for*]
Tári gikk rundt forbi, så fikk hun øye på en rødhårete gutt. 'Det ser ut som om han leker med sand, han må være gal' Tenkte hun 'eller kanskje ikke'
"du vet at det ikke ser helt bra ut det du holder på med" Ropte Tári til ham "Hva driver du med forresten" Hun begynte og nærme seg forsiktigt... Og hun var på vakt; Normal regel foreldrene hennes hadde lært henne. Når du nærmer deg folk eller ting du ikkevet hvem eller hva er, Vær på vakt, de kan finne på de utroligeste ting. Akkurat de ordene svinnet rundt i hodet til Tári akkurat nå.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:27 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gaara
Overdopetkastansjenøttsokk
Gaara


Antall Innlegg : 16
Age : 32
Registration date : 25.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:27 pm

Gaara snudde seg.
Hvem er du? Hva gjær du her i ørknen? Spurte Gaara som satte hendene i kors igjen og ventet på et svar, Gaara så at Tári var nervøs så han måtte sikkert vente en stund.
Til Toppen Go down
http://narutorpgtid.get-forum.net/index.htm
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:33 pm

Tàri svelgte, han var litt skummlere enn det hun hadde trodd han skulle være.
"Jee-eeg" stammet hun "er-r Tári. Og jeg Gikk en tur så gikk jeg meg bort"
'Kanskje det var forskjell på liv og død her' tenkte hun 'kanskje han har tenkt til og drepe meg'...
Hun så forsiktigt Gaara i øynene, men vekk etter da hun fikk blikkkontakt med han.


Sist endret av Tári Dorthonion den Tor Nov 13, 2008 8:12 pm, endret 2 ganger
Til Toppen Go down
Gaara
Overdopetkastansjenøttsokk
Gaara


Antall Innlegg : 16
Age : 32
Registration date : 25.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:36 pm

Gaara tok av seg Kazekage hatten og tenkte.
Hvilken by kommer du fra? Spurte Gaara.
Gaara fattet ikke hva som var iveien med jenta som sto der og skalv.
Til Toppen Go down
http://narutorpgtid.get-forum.net/index.htm
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:40 pm

"Hidden Rock" sa hun forsiktigt.... 'Fy søren han var creepy tenkte hun' Hun satte seg ned, med hodet i hendene. 'Nå er det gjort, jeg ender opp død om få minutter' tenkte hun. Samtidigt som alt muligt snerret rundt i hodet hennes, blant annet minner om venner. begynte hun og skjelve. Det var kaldt. Hun frøs. 'Hvorfor er det kaldt mitt uti ørkenen' Tenkte hun.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:27 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gaara
Overdopetkastansjenøttsokk
Gaara


Antall Innlegg : 16
Age : 32
Registration date : 25.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:41 pm

Da har du ingen ting og gjøre her. Stikk Sa Gaara irittert når han så på Suigetsu.
Til Toppen Go down
http://narutorpgtid.get-forum.net/index.htm
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:43 pm

(en vannspeiling har ikke massiv form, så du kan ikke røre den på noen måte)
Suigetsus vannspeiling satte seg med beina i kors, akkurat som orginalen ved elva noen mil sørover. "wey! endelig en sokk som deler mitt synspunkt!" lo han da han så hvor sur gaara EGENTLIG var.
"men la henne vere her litt til. kan vel ikke skade?" fortsatte han.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:44 pm

Tári Løftet sakte opp hodet. "Jeg kan ikke gå hjem, jeg har ingen plass og gå. Men Vist det var det du ville så stikker jeg" Sa hun skjelvent. Tári Reiste seg opp og begynte og gå mot ingen steder. Tári så forskrekket bort mot der en annen stemme hadde kommet fra.... "Hvem var det?" spurte hun rent automatiskt.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:28 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gaara
Overdopetkastansjenøttsokk
Gaara


Antall Innlegg : 16
Age : 32
Registration date : 25.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:46 pm

Fint for The Hidden of Sand og The Hidden og Rock er finder vi har altid vært det så vis du ikke stikker så dør du. Sa Gaara og snudde seg mot Suigetsu.
Til Toppen Go down
http://narutorpgtid.get-forum.net/index.htm
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:50 pm

"Men, jeg jobber ikke for noen, og ble kasta ut av byen. Uansett hvorfor i helsike skulle jeg gjøre deg noe?" Stammet Tári. Iskald var hun. "Er det bare meg eller er det iskaldt her" Skalv Tári.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:28 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 4:52 pm

"beklager, jeg bare begynner å irritere meg litt på han derre rødtoppen der" svarte suigetsus lannspeiling som nå var frosset til is
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:01 pm

Tári så bort på han. "Javell, han er litt irriternedes" Tári nudde seg mot Gaara "kunne håpe jeg kunne sette meg ned og slappe av, men neida, tusen takk for den pausen. Vell vell, da går jeg nå før jeg blir drept. Lev et sørgeligt liv da Røding." Snerret hun til ham. så begynte hun og gå bort fra den rødhårete fyren og han andre, som om ingenting hadde skjedd. 'Fy søren han var gretten' tenkte hun


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:28 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Gaara
Overdopetkastansjenøttsokk
Gaara


Antall Innlegg : 16
Age : 32
Registration date : 25.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:09 pm

Gaara gjorde så litt sand reiste seg fra bakken og formet det til en minijatyr statue ab seg selv uten og ha vært borti den. Gaara kjedet seg han gikk mot The Hidden of Sand.
Til Toppen Go down
http://narutorpgtid.get-forum.net/index.htm
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:14 pm

Suigetsu gliiste, og etter litt hadde vannspeilingen hans smeltet igjen, og fordampet sakte men sikkert. Han lot den gå i oppløsning da han så at jenta gikk sørover. "interrensangt" sa han da han reiste seg og hoppet over elva.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:19 pm

'sur unge' Tenkte Tári mens hun gikk uti ødemarken. 'Vell nå vet jeg ikke hvor jeg er, og ikke hvor jeg skal. kanskje jeg burde spørt noen av dem hvor denne veien fører, NEI, jeg er ikke så hjelpesløs' Hun gikk og gikk og gikk. Nok til at hun var ute av syne ihvertfall. så Satte Tári seg ned på bakken. "Beina mine verker" Stammet hun. Hun la hodet mot sanden og holdt på og sovne da hun hørte noe. Tári resite seg opp nesten med en gang og så seg rundt. Ingenting. "Hva sø-" stammet hun, da hun fikk øye på en svær dukke.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:29 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:23 pm

Nei, ikke bare en dukke... MANGE! et helt lass med gamle mosegrodde råtnende tredukker.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:27 pm

"Oh my god" sa Tári forsiktigt. "hva søren gjør de her?" Tári snudde seg med ryggen mot dukkene, noe hun egentligt ikke burde ha gjort. Tári gikk mot der hun trodde hun kom fra 'Dette begynner og bli veldig Creepy' tenkte hun. Tári bråstoppet plutselig, det var noe, eller noen, som holdt henne på skulderen. Sakte men sikkert prøvde hun og snu hodet.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:29 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:30 pm

det var en syk dukke med utstående øyne og rødt hår. Akkurat som den creepy sandfyren.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:35 pm

Tári hylte. så falt hun ned i sanden. Tári Var bevistløs.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:29 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:42 pm

(skjønner ikke hvor du vil ha dette...)
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Sponsored content





Mørke tider har kommet. Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Mørke tider har kommet.
Til Toppen 
Side 1 av 3Gå til side : 1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Naruto RPG :: RPG-
Gå Til: