NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Mørke tider har kommet.

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3
AvInnlegg
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 9:01 pm

Ieth klikket. Hun skulle sparke av ham det han hadde. HUn løp mot ham og prøvde og dryle til ham med foten. Det endte med at Tári Falt i bakken av latteranfall og resten stod og lo.


Sist endret av Ieth Tinúviel den Lør Sep 13, 2008 1:07 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 28, 2008 1:01 pm

Suigetsu gliste med Kisames fjes. "ok, jeg er enig med deg, Kakashi, hun der kan ikke telles som ninja." sa han.
men, en av dere er hun, og jeg tror nesten jeg tar det som en trussel. Og som sagt..." Suigetsu gjorde et tegn, forsvant i en sølepytt og dukket opp rett bak Naruto og Sasukra og fanget dem i et vannfengsel hver. og allt det hendte i et kvart sekund.
'akkurat nå, er jeg jækla stolt over farten min!' tenkte han muntert til seg selv.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 28, 2008 6:39 pm

Ieth gapte. "for en fart" utbrøt hun.
"Jeg har sett bedre" Kremtet Kakashi. "Men vi har vireklig ikke tid til dette, kan du ikke bare ta med deg jenta og så går vi som om ingenting har skjedd ok?"
Ieth Stirret på Suigetsu, forhekset som om hun bare måtte se om hun kunne se ham skikkeligt. 'Litt for fort, etter det jeg har hørt er ikke Kisame så rask , JEG VET DET, han er ikke Kisame!' "Han Er ikke Kisame " Fapte Ieth ut.
Sai så uforståndes på Ieth før han snerret: "Neimen det visste ingen, takk for informasjonen Ieth"
Ieth stirret surt på ham 'Hvorfor trenger han alltid blande seg* tenkte hun i farten.


Sist endret av Ieth Tinúviel den Lør Sep 13, 2008 1:08 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeMan Jan 28, 2008 6:50 pm

Tári stod og se alt skje veldig fort. 'Fyren har jo Talent' flirte hun til seg selv. Hun gjorde et par Kjappe tegn, Og fikk fult av steiner til og komme fra bkken og bombander Kakashi Sai og Ieth. *fulltreffer' Tári Gliste, det var virkelig lenge siden hun hadde hatt en skikkelig kamp nå. Hun satte til og ta en hel haug med nye tegn og fikk enda større steiner til og bpmbandere dem fra luften. Både steiner fra bakken og luften. Tári så det i et lite glimtKakashi gjorde akkuratt det samme som henne på ny. 'ah The copy cat' Tenkte hun. Hun satte i noen nye tegn og Tári Forsvant under bakken. Nå kunne ikke de angripe, men det kunne hun.


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:36 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeTir Jan 29, 2008 8:14 pm

Suigetsu trod og passet på Sakura og Naruto mens Tári lutselig gjorde noen utfall. 'endelig vokna den høna skikkelig!' tenkte han og forvandlet seg til seg selv. 'Nå gir jeg blanke bananer i forkledning!' tenkte han og dyttet noen våte pustholdedne konohaninjaer inn i et buskkas før han snek seg bak Sai, Kakashi og Ieth som fortsatt var opptatt med å kave seg ut av steinhaugen. Tári dukket under gjorden etter et blikk fra Kakashi, og i det øyeblikket angrep Suigetsu med nesten alle muskler i høyre arm og katanaen hevet i et godt og sikkert velrettet hugg mot Sai og Ieth.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeTir Jan 29, 2008 10:59 pm

Ayaka sukket ut høyt. hun hadde vert på det mest utslitende oppdraget noen sinne! PØH! hadde de bare visst, så hadde de ikke satt henne på å utrydde den bandittbyen ALENE! Hele greia hadde for søren tatt fire døgn i ett strekk å bli ferdig med! jada! hun visste selvsagt at Gass hadde få ninjaer og mange etterspørsler, men måtte de for søren komme fra ANDRE SIDEN AV DET SØTTENS MED KONOHA? og kunne hun ikke bare ha fått litt assistanse i det minste? en ninjahund? katt? til og med en ninjaLOPPE hadde gjort jobben litt lettere! men NEIDA! hun måtte gjøre hele sørens jobben alene i ett strekk! og ikke kunne hun vise seg det grann foran Konohaninjaer. og hvorfor? på grunn av en hersens krig som pågikk for TUSEN år siden!.... vel OK, bestefaren hennes hadde vert der og kjempet, men var ikke han tusen år gammel? han så iallefal sånn ut! Ayaka sukket igjen. "Arrrgh! Jeg HATER livet mitt!" stønnet hun og tok til høyre i et kryss. "første ting jeg kommer til å gjøre er å sende remse på remse midt i fleisen på Kage-sama!" hun tenkte seg litt om. "ETTER at jeg har tatt en dusj!" hun rundet et hjørne.
-Akkurat tidsnok til å bli dyttet over av to store blå kuler.
"HVA I?" utbrøt hun før hun innså hva det var. Hun hadde lest om sånne. Minsninjaer spesialiserte seg på sånne vannfengler og de var ekstremt vanskelige å komme seg ut fra. Ayaka var ikke HELT dum, så hun la raskt merke til at det ikke bare var to kuler med vann som tilfeldigvis var forlatt langt utti huttiheitta av en eller annen merkelig gud. Det var en person i hver kule. I den ene var det en jente med merkverdig ~skummelt ord på R~ hår, som var bevisstløs, og i den andre en blond gutt som tydelig slet med pusten. begge på hennes alder.
"for søren" mumlet hun frem og gjørde det enhvær utslitt ninja ville gjort på den tiden: hun gjorde noen tegn og fikk schvære siv til å vokse opp fra rett under vannkulene. og mens de vokste, drakk de mer og mer av vannet.
"ok, hvorfor gjør jeg dette her, når jeg kan vere på vei hjem mot en god seng?" sa hun til seg selv og kjente seg selv bli enda svakere og mer utslitt ettersom vannfengslene krympet. Snart lå begge de fremmede i en liten vanndam.
'Shimatta!' tenkte Ayaka da hun så at det var Konohaninjaer. 'jeg må komme meg vekk!'
men før hun rakk det, kviknet den blonde gutten til og alt den utslitte Ayaka rakk var å gjemme hatai-aten sin.
den blonde gutten gispet først etter luft, åpnet øynene og fikk øye på henne. og så reista han seg.
"ara! hvem er du?" utbrøt han. Ayaka skalv av utmattelse og kunne ikke mer enn å gi ham et trett smil før hun sank sammen på bakken.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeFre Feb 01, 2008 9:08 pm

Tári ventet litt, sånn at kampen fikk litt blod i seg før hun kom opp fra bakken igjen. 'Den bitchen' snerret hun til seg selv. Gjorde noen nye tegn og fikk en diger Stein til og skytes mot alle utenom Henne selv og Suigetsu. "Dette er ikke bra for dere, og om jeg selv tørr si det vill kanskje ikke noen av dere overleve"... Tári Smilte til Rødhårete jenta. 'Fy søren hun der får bank' tenkte hun fort igjen, før Hun sendte en ny stein mot henne, mot bena hennes. Tári fikk øye på en Blond grønn jente. 'oh God dammit' tenkte hun ' ikke enda flere folk vell, dette blir for stress'-..... Tári gjorde noen tegn og gikk under jorden igjen, ikke for langt, men sånn at hun kunne se hva som skjedde. Akkurat som 3d film x]..... Men Tári Kunne skade dem, uten at de viste hvem og hva og hvor.... 'Akkurat nå, føler jeg meg veldig ond' Gliste hun til seg selv.....
Til Toppen Go down
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeTor Nov 13, 2008 9:08 pm

Plutselig gikk alt altfor fort for Ieth så hun ikke fikk med seg noe før hun hadde en stein i foten. .... "BÆÆÆÆÆÆ!" Hylte Ieth.... Og satte straks i gang og se etter Hun Andre Jenta. Men hun var tydeligvis ingenplasser. Men så fikk hun øye på den personen som hun trodde var Tàri. 'Gotcha.' Flirte hun til seg selv mens hun hoppet på et ben for og roe ned foten sin. Ieth så ned på Ayaka. 'sikkert den samme personen det' Tenkte hun fort. "Awe, hvorfor traff den tingen akkurat min fot?" Stønnet Ieth. Ieth så ned på den bevistløse jenta. Før hun satte i gang seeingen etter Tàri igjen bestemt på hevn.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeLør Nov 22, 2008 12:39 am

Tàri kunne ikke annet enn og flire for seg selv. Men selvfølgelig begynte chacrae nivå og bli kritiskt. 'alltid i de gode øyeblikkene' mumlet Tàri for seg selv før hun formet noen tegn med hendene å kom glidenes opp fra bakken. Rett bak der Ieth Hoppet rundt på en fot. Tàri flirte litt før hun dyttet Ieth Mot nærmeste tre. sakura som akkurat hadde våknet opp fra "komaet" kom Løpendes mot Tàri nå. Hun kom foretere og fortere. Tàri begynte og føle overbelstningen av tidsrom. så hun tok noen kjappe tegn og formde en stein vegg forran seg... noe som endte opp med at Sakura Løp på den. 'hah, flaks' flirte Tàri, før hun også deiste i bakken.


Sist endret av Tári Midaki den Lør Des 20, 2008 10:25 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitimeTir Des 16, 2008 6:55 pm

Suigetsu mistet balansen da han av en eller annen merkelig grunn bommet på Ieth. nåja. han traff jo i det minste Sai.
...
...
...
NEI! HAN TRAFF SAI!...
....
...
...
...
'ok, nå har jeg offisiellt gått fra vettet' utrbøt han til seg selv. hvorfor i allverden??? Suigetsu karret seg opp på beina igjen. hvorfor minnte sai sånn innihelsikke på en person han ikke kunne huske på hvem var en gang? nåja. glem det! han lukket op katanaen sin igjen, og begynte å angripe Hatake-kun.
"så det er dette som er din egentlige form!" utbrøt copy-caten og hoppet bakover da suigetsu siktet på nakken hans. Suigentsu bare gliste ondt og hogget til igjen. Hatake-kun dukket unna. Suigetsu så ikke hva som skjedde, men plutselig hadde den dumme kråka kommet seg under forsvaret hans, og han fikk lutselig en kunai i brystet. Suigetsu stoppet opp brått, og kakashi hoppet unna igjen. Suigetsu kjente den brennede smerten. Kunaien hadde synket inn litt for nerme hjertet hans. han kunne kjenne den metalliske smaken av blod som lutselig føk ut av gapet hans. Kakashi nikket fornøyd. "ser ut til at jeg vant" sa han under den irriterende masken. Suigetsu kunne ikke annet en å glise stort.... og galt. "er det seriøst alt du klarer?" spurte han spydig og i løpet av et sekund, dematerialiserte deg og kom opp igjen bak kakashi, nå med såret leget igjen. før hatake-kun fikk reagert, hadde han fanget ham i et vannfangsel. Kakashis øyne for op av overraskelse. "ser ut til at jeg vant" storgliste suigetsu.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Sponsored content





Mørke tider har kommet. - Page 3 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Mørke tider har kommet.
Til Toppen 
Side 3 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Naruto RPG :: RPG-
Gå Til: