NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 Mørke tider har kommet.

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next
AvInnlegg
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 5:45 pm

(Vell ville vell kasnkje at noen skulle komme og hente henne x] )
Noen folk hadde kommet forbi. og sett henne. Han ene var der før de andre og det var han som hadde skremt Tàri.
"Hvorfor i sørens navn skremte du henne sai?" Sa en av dem
"Jeg vet vell ikke jeg" Klaget han "jeg fikk bare lyst. Der endte samtalen og det ble til at de tok med seg Tàri mot byen..


Sist endret av Tári Dorthonion den Tor Nov 13, 2008 8:17 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:03 pm

og mot byen, betydde over elva Suigetsu hold til ved.... eller i... Da han hørte fottrinn materaliserte han seg under ei bru for å se hvem som kom. Det var en gjeng med konohaninjaer, og Suigetsu dro kjensel på en høy sølvgråhåret shinobi som leste i en bok. bak ham kom ei jente på hans alder med ~skummelt ord på R~ hår, en svarthåra gutt han kunne sverge han hadde sett før og til slutt en blond gutt som bar på jenta han hadde sett tidligere da han observerte Gaarafyren. shinobien snudde plutselig hodet i hans reting og han dukket under vann. men for sent. konohafolkene hadde allere sett ham, så de stanset opp og inntok forsvarsossisjon.
"Vi vet du er der! Vis deg!" ropte jenta med hevet stemme.
'å SØREN!' tengte suigetsu, men han klatret allikevel opp på land.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:13 pm

Ieth kom sløvendes etter "er vi ikke snart fremme" stønnet hun. 'Hallo jeg skulle liksom være med hit og de skulle passe på meg, det jeg ender opp med er at de går fra meg. Så idiotiskt' tenkte hun til seg selv. Ieth satte seg ned og lente ryggen mot brua. "hvorfor stoppet dere og ventet på meg?" spurte hun. 'noe jeg vet er at de ville aldri stå der og vente bare sånn uten videre'.
"og hvem, eller hva i helsike er det du har funnet Naruto?"
"vi ventet ikke på deg, det er en annen person her" svarte en gråhårete mannen.
"Du jeg er ikke blind Naruto holder jo en person" svarte Ieth selvsikkert
Sakura slo seg til hodet "Han mente enn annen person frøken-"
"Dummskalleparaply" Fullførte Sai.
"Takk for denn ufølsome ku" Snerret Ieth til Han.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:23 pm

Suigetsu holdt inne et knis, og lente seg inntil et tre, fortsatt ute av syne for konohaninjaene. Den nye jenta hadde rødt hår. (hva var det med jenter og jentefargehår egentlig? ) og så ikke ut til å vere så priffesjonell som de andre. men så var det da den gjenkjennende følelsen han fikk når han så på den svarthårede gutten.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:37 pm

"Vis deg" brølte Sakura så høyt at Ieth Skvatt. 'Ufløsomt og skremme folk sånn' tenkte hun.
"Det er ikke vits, sakura, når du brøler sånn så skremmer du jo alle" Sa naruto Roligt..... Sakura snudde hodet mot Naruto "Hva var det?"...
"Ingenting" Fortet Naruto seg og svare.
Ieth fikk totalt latterkick av Naruto og Sakura. "Når har dere tenkt og bli sammen eller? dere er jo helt perfekte."
"Når har du og Sai tenkt og bli sammen, ett enda bedre par" Snerret Sakura.
"Vell nå legger vi Tull på hylla og finner ut hvem det var" svarte Kakashi Roligt og kikket rundt.....
'plagsomme dritt kjerring bitch' Tenkte Ieth fort, før hun kastet en sten mot treet der suigetsu stod.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:47 pm

'søren! de har funnet gjemmestedet mitt x[' tenkte suigetsu. da fikk han vel bare vise seg da. men ikke som seg selv. 'jeg får vel bare transformere til noen andre. hva med han dette gaarafyren?' men de kunne han jo ikke, siden katanaen hans vile ikke passet til hårfargen. 'då får det bli Zabuza-sempai!' tenkte han, gjorde tegnene og ble til en perfekt kopi av Zabuza og gikk rundt til forsiden av treet.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 6:55 pm

Ieth fikk store øyner, hun hadde funnet personen. ....
"Du kan bare gå til din egen form" Snerret Kakashi "Zabuza er død. Vi drepte ham."
Ieth så uforstående på Kakashi. 'Hva har Sakura noen gang drept' Tenkte hun Før hun fikk latterkick igjen.
"Det du ler av, kan du ikke dele det med oss andre og, så kanskje folket har noe og le av" snarret Sakura.
Ieth stoppet opp å le og stirret surt på Sakura.
"HVem er du? og hva vill du?" spurte Naruto samtidigt som han satte den bevistløse Tári Ned ved broen.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:02 pm

Zabuza versjonen av Suigetsu stirret surt på dem. Så det var DE som hadde drept Zabuza? Det nektet han å tro men de KUNNE jo ha rett. alikevel bestemte han seg for å beholde denne formen foren stund. hvem vet? kansje han kunne si at han ver gjenferdet hans og var kommet tilbake for å ta hevn?
Suigetsu krysset armene over brystet. "om det hadde vert forpliktelse til å alltid stå frem som sitt sanne jeg, hadde ikke du hatt maske" sa han henvendt til Kakashi, som han nå husket hvem var. men den svarthårede gutten Sai, var fortsatt et mysterium.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:08 pm

"De er forskjell på og ha en maske og gjemme seg i andres kroppe-"
"Ja ta av masken Sensei" Naruto stod med folde hender som om han skulle be, "Kan vi ikke se fjeset ditt"
"Det der er bortkastet tid Naruto" svarte sai happy.
"Hold kjeft, Sai. Når du sier sånn så gjør han det ihvertfall ikke." snerret Naruto.
Ieth Begynte sakte men sikkert gå mot den Jenta naruto hadde båret på. 'Hvem i helsike er dette da?' Tenkte hun.
"Er det ett så stort problem å vise hvem du er så slipper vi en stor diskusjon og kanskje en kamp." Sa Kakashi Roligt. "Hvist du kan telle så er vi 4 personer, og du 1."
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:13 pm

"vel, med mindre to av dere er hallusinasjoner, ville jeg si at dere er 6" svarte Suigetsu. "men jeg har ingen planer om å skifte form" Han lente seg inntil treet igjen. "Og hva er forresten problemet med å stå her? Jeg har jo liksom ikke angrepet eller truet dere på noen måte" avsluttet han og sendte dem et overlegent blikk.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:19 pm

"Neida, vi er 4, de to andre der kan ikke telles som Ninjaer." Svarte Kakashi roligt....
"HEY" Hylte Ieth. "den skal du søren mewg få svi for." Ieth sprang mot kakashi og prøvde og sparke han i leggen, uten nytte siden han dyttet henne bort med hånda.
"Vell du kan vell bare stå der, og vi angriper ikke, jeg ville bare vite hvem du er jeg" avsluttet Kakshi roligt.
"Flytt den hånda di og ta det som en mann," Brølte Ieth.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:24 pm

Suigetsu trakk litt på munnviken. "som sagt så har jeg ingen planer om å skifte form. men jeg må forresten advare dere om at den bevisstløse jenta dere bærer på har en veldig smittsom sinnssykdom og er ettersøkt av Mist." han skiftet stilling litt. "forresten liker jeg Sushi"
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:29 pm

Ieth stoppet opp..... "det gjør jeg og" gliste hun.
"Hun er ikke den eneste som er syk" Sa Sai lavt før han såbort på Ieth.
Ieth snudde seg mot Sai med et drepends blikk, det eneste hun fikk tilbake var et stort glis. Ieth sukket. *Han er dum og kommer alltid til og være det' Tenkte hun.
"Så du er fra Mist. og Skal ha tak i henne. Bevis at du er fra Mist"
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:33 pm

"sure" Suigetsu stakk hånden nedi lomma og fant fram hatai-aten han hadde stjålet fra den siste Mist-ninjaen han hadde støtt borti. han kunne ikke vise sitt eget, siden det hadde jo dem forviste stripa på seg. Han kasta det mot Kakasho som tok imot "men jeg skal ha det tilbake igjen!" sa han.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:40 pm

Tári våknet til.... "Hva hvem hvor?" Sa hun automatiskt.
Kakashi studerte hatai-aten.... "javell da, men denne kunne du ha stjålet av hvem som helst." svarte han
Tári reiste seg forsiktigt og prøvde og snike seg bort men ble sett av Suigetsu. Hun lagde et hssssjj tegn foran munnen før hun rygget bakover og rett i elven. PLASK....


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:33 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 7:53 pm

Jenta som han hadde sett før, våknet plutselig med et høyt "hvem, hva hvor?" men inen av konohafolkene så ut til å legge merke til det, så hun snek seg baklengs bort mens hun holdt fingeren foran munnen i et hysj-tegn. og øyeblikket etter lød det et stort plask, og samtlige Konohaninjaer ble klissvåte da hun datt i elva.
Suigetsu kunne ikke annet enn å le, noe som gjorde det vanskelikt å holde på jutsuen, og vist så var plutselig Zabuzas mørkebrune hår, lyyyyseblått. 'shimatta' tenkte han.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:09 pm

Ieth ble våt og utsatte alle rundt seg for et høyt skrik. Hun snudde seg mot Suigetsu som stod der og lo. Nå var håret hans lyseblått.
"Nå har vi sett hårfargen din, smarten. kan vi ikke bare få resten med det samme?" spurte Sai...
"Hva ler du av?" snerret Ieth til de andre. som tydeligvis synes det var morsomt at hun var våt. Typiskt.
"Nei ikke du, men den bløffmakeren der borte. Ja men Hvem er du?" Spurte kakashi.


Sist endret av den Søn Jan 27, 2008 8:16 pm, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:13 pm

"hakke du noe med" svarte Suigetsu frekkt og geipet. tennene hans hadde også fått tilbake sin normale unormale form
"men hvofor ikke bare gi med jenta, så jeg kan dra?" sa han utolmodig.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:17 pm

Ieth stod der og gapte. 'hva søren er det med han der fyren, han ser jo helt snål ut nå' Tenkte hun.
"Først skal jeg vite hva du vill gjøre med henne." Svarte Kakashi roligt.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:29 pm

Suigetsu skiftet irritert tynde fra den ene foten til den andre. "ta henne med til Mist, hva ellers?"
han kjente nå tydelig at han holdt på å miste kontrollen over jutsuen. han måtte ta den på nytt før han avslørte seg selv. 'men hvem skal jeg bli denne gangen? det er jo åpenbart at jeg ikke er Zabuza-semai!' da slo det ham. hva med han derre Uchiha Sasuke? sjansen var liten de visse hvem det var!
han faket et sukk, mens han forvandlet seg om til Sasuke og fikk det til å se ut som om han ohevet jutsuen.
men reaksonen som fulgte hadde han IKKE forventet.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:34 pm

Det så ut som at Suigetsu havet Jutsuen, og han ble til en svart håret gutt.
"SASUKE" Hylte sakura "er det der deg?"
Naruto stod helt forstummet og nærmet seg han han trodde var sasuke.
Kakashi kremtet "HVorfor tar du ikke bare din vanlige form, og får dette overstått, vi er sent ute allerede."
Ieth Gapte, 'hvordan og hvorfor' tenkte hun fort.


Sist endret av Ieth Tinúviel den Lør Sep 13, 2008 1:05 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:35 pm

"Og om jeg tørr og spør, hva skal jeg i Mist og gjøre?" Snerret Tári til Suigetsu...


Sist endret av Tári Dorthonion den Lør Sep 13, 2008 1:34 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:39 pm

Suigetsu skulte på Konohafolkene. hva i allverden var det med disse her?!? hadde de hatt et eller anner forhold til ALLE han kjente?
"Og om jeg tørr og spør, hva skal jeg i Mist og gjøre?" Snerret Hanna tim ham. Suigetsu kikket surt på henne. "bedre med mist enn leaf!" snarret han tilbake så bare hun kunne høre det "du VET rock og Leaf er fiender! jeg gjør bare plikten min."
men så sa han høyt. "ok, jeg gidder ikke dette uansett!" og så forvandlet han seg til Kisame og fikk det til å se ut som om han opphevet jutsuen denne gangen okså. KISAME-sempai måtte de da ikke ha møtt!
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:52 pm

"Det holder" Kremtet Kakashi, "visst ikke du vill ha en kamp nå så forvandle deg til den du egetnligt er. Du hadde lyseblått hår, og det er alle her klar over."....
Ieth stod og vred håret, i håp om at det skulle bli litt tørrere. 'hva var det i veien med han da' Tenkte hun.
"Du er fra mist, og vill ha Tári ditt, hvorfor du hører ikke til den byen, Du er medlem av Akatsuki. Hva vill du egentligt?" Spurte sai roligt igjen.


Sist endret av Ieth Tinúviel den Lør Sep 13, 2008 1:07 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitimeSøn Jan 27, 2008 8:57 pm

Suigetsu begynte å bli sur. "det jeg EGENTLIG vil, eg å komme meg vekk herfra og slippe å se dere igjen,men dessverre har dere fortsatt Tàri, så jeg blir her. Om dere angriper, kommer jeg til å forsvare meg, og alle vet at angrep er det beste forsvar. og hvem vet hvor mange som vil overleve det?"
nå var han lei av å jabbe. Skulle det slåsst, så skulle det slåsst NÅ!
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Sponsored content





Mørke tider har kommet. - Page 2 Empty
PosteTema: Re: Mørke tider har kommet.   Mørke tider har kommet. - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
Mørke tider har kommet.
Til Toppen 
Side 2 av 3Gå til side : Previous  1, 2, 3  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Naruto RPG :: RPG-
Gå Til: