NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 It's definetly the green onion

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTir Jan 06, 2009 11:11 pm

"Naaaw." mumlet Keira og studerte eplet med mønsteret-tegning-tingen Aimi Hadde tegnet. "Ja selvføllgelig" Svarte hun Hyper og Tok Eplet helt uventet ut av Hånda til Aimi. Så tok hun eplet mot munnen å tok en bit av det. "Nå har jeg både sett å spist frukt med sånne rare ting på." Keira gliste og svelgte eplebiten hun instiktivt ikke hadde svelgt enda. "Såå. Har dere?" Spurte hun hyper Som vanliigt.
Til Toppen Go down
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTir Jan 06, 2009 11:21 pm

Reis POWAR:
Så hadde endelig skipet deres kommet seg ett stykke nærmere KU-crewet sitt. "Såå, har noen sett Rei?" Spurte en av dem plutselig. "Øh, var han med oss han ja." Stammet han ene. "han hoppte sikkert utpå sjøen som den andre vennen sin, her er han ihvertfall ikke." Mumlet en av de andre. "Jaja, Vi har hatt større tap." Mumlet han som hadde oppdaget skipet til KU-crewet.
"ah endelig i rekkevidde" Mumlet Han ene når skipet deres hadde lagt seg ved siden av KU-CREWET sitt skip. "Nå, Da får vi bare, vell. ANGRIP!" Ropte en av dem.
Rei som tilfeldigvis hadde skiftet retningen i drømmen sin, drømte at han faktiskt hadde fått seg en kjæreste, noe som var umuligt for han. Ingen var pene nok. Og var de pene nok ville de ikke ha han.


Aimis POWAR:
Aimi fikk med seg at Keira tok eplet og spiste det og påstod at hun nå nettopp hadde spist en frukt med mønster-ting, som hun kalte det. Aimi sukket. 'noen bare er håpløse' tenkte hun. Så snudde hun seg for å stirre ut i det åpne hav igjen. Noe aimi fant ytterst interesant. Men neida, der var det et skip. "Hvat?" Mumlet hun halvt høyt halvt til seg selv. "Jeg kan sverge hendene mine på at det skipet ikke var der for fem minutter siden." Så skjedde det. Han ene ropte ANGRIP. Så kom det hoppendes folk over rekkverket på KU-crewet sitt skip. 'ugh, besøk ja.' tenkte Aimi mens hun prøvde å finne på en god plan.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 8:42 am

Ayaka hadde store besvær med å la være å slå til Keira. Men selv om hun bare vare en idiot, betydde det ikke at hun allikevel ikke hadde spist en djevelfrukt. Sjansen var rett og slett større. Djevelfrukter var jo kjent for å svi bort en del hjerneceller, og den hadde tydeligvis vert alt for kraftig for Keira. Nåja, om det var sant, betydde det i allefall at de hadde en forklaring på Keiras humørforstyrrelser..... og andres. De ville til og med ha en løsning å hvordan unngå at hun påvirket forlk når det ikke passet. "ANGRIP" hørte hun bak seg og snugge seg brått. Marinen? nei, bare en hjelpeløs gjeng med pirater eller noe sånt. "Raz! Angrip!" ropte hun og ekte på folkene som nå kravlet over reilingen. Hva? det hadde jo funket før!
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 5:44 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:07 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeOns Jan 07, 2009 8:03 pm

Aimis POWAR:
Aimi fokuserte kreftene sine. Joda det hun trengte nå var en illusjon, det var omtrent så lenge siden hun hadde brukt at hun neste hadde glemt hvordan hun skulle lage til se spesielle detaljene. Aimi spesspiserte seg skikkeligt sånn at der de fleste inntrengerene sotd var det ikke gulv lengre. Aimi klarte ikke fange alle i Illusjonen sin, men nå hadde Raz fri sjangse til å banke dem opp uten at han trengte å bli slått selv.
"Kjør på." Gliste Aimi selsvsikkert til han.


Reis POWAR:
Reis mannsakp hadde kommet seg inn på KU-crewet sitt skip nå, men de stod ikke på dekket lengre, nå falt de bare. De falt bare rett ned, rett i en svart sjø. Men den ene som faktiskt hadde kommet seg lengre inn ble ikke påvirket, han stirret mot sine kammerater som stod der som tullinger sjokket. Fyren satte i gang med en gang, han skulle kaste noen på sjøen, og jo da den som så letteste ut skulle han ta. Jenta med Svart hår og rare striper i. Fyren løp mot Keira tok et godt grep om henne. Og ja, han kastet Keira ut mot vannet.
Og Akkurat da, våknet REI. Han spratt ut av veggen som om han ble vekket av ett sjokk eller noe. Rei stirret mot KU-crewet sitt skip. "Rart" Mumlet han. Så fikk han øye på noe av det vakreste han noen gang hadde sett. En fallendes engel, nei jente. Jammen i hans hode var det jo engel. EN FALLENDE ENGEL! ... Rei Handlet instiktivt å Fikk tre til å vokse fra begge skipene som å bygge en bro. Rei sank selv ned i dekket og endte opp midt på broen. Akkurat da Klarte han konsentrere seg om at broen skulle se finere ut og mer elegant ut. Så Rok Rei imot den fallendes engelen som dalte ned mot der han stod.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTor Jan 08, 2009 6:12 pm

Keira som hadde blitt kastet mot sjøen flirte for seg selv. 'jeg skal bade, YAY. ' ... Menn sånn plutselig rett før hun trodde hun skulle treffe vannet tok noen henne i mot. så alt etter alt fikk ikke Keira lære å svømme i dag heller, tragiske ting. Keira snudde hodet automatiskt for å se hvem det var som hadde tatt henne i mot. Og hvem det var hun hang i armene på nå.
Keira stirret på Rei. Ifølge Keira hadde han FORHERLIGT hår. Så Keira tok instiktivt fingrene opp med håret hans og begynte å leke med det. "Herligt" Mumlet hun. Så Storgliste hun til Rei.
Til Toppen Go down
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTor Jan 08, 2009 6:31 pm

Reis POWAR:
Rei som nå var i sin egen drømmeverden elsket simpelten denne situasjonen. Jente I armene hans, kunne det bli mer Romantiskt. OG ATTPÅ TIL DETTE begynte jenta å kose på håret hans. Ja, rei var virkelig i drømmeland nå. Ingen tvil. Rei smilte da Jenta mumlet noe. Så tok han sine skritt mot KU-crewet sin båt. Rei fokuserte kreftene sånn at en trapp kom ned sånn at han kunne bære Keira opp der.
Når rei endelig hadde fått sin romantiske kjærlighetstur opp trappe gliste han fornøyd til de andre. "Denne unge kvinnen er vell en del av deres mannskap?" spurte han mens han henvendte seg mot Aimi. Samtidigt som Rei Ventet på svar fra Aimi Fikk han trappen og broen til å forsvinne inn i begge båtene igjen. Så smilte han forsiktigt til Keira, som enda koste med håret hans. 'HIMMELEN' mumlet han for seg selv før han hevte blikket mot Aimi igjen.

Aimis POWAR:
Aimi var i sjokk og ekstase samtidigt. ikke det at hun visste hvordan det kunne gå men hvorfor i all verden hadde han fyren kasta Keira utfor båten. Om hun trodde riktigt ville nok Keira drukne, hun kunne jo ikke svømme. Aimi gryntet. et var vell på tide å se etter Keira. Resultatet av søkingen hennes endte med enda ett sjokk med ekstase i. Keira lå i armene på en rar person med Svart-blått hår. Aimi gliste forsiktigt til seg selv.
"Denne unge kvinnen er vel en del av deres mannskap?" Spurte den ukjente gutten Aimi.
Aimi stirret forbaust på han. "Ja" Svarte hun matt. så stirret hun mot den personen som hadde kastet Keira over bord.
"Idioti." Mumlet hun mens hun konsentrete kreftene sine sånn at han trodde han stod i åpen luft og måtte løpe til neste skip, som Aimi tilfeldigvis hadde plassert der vanet egentligt var. Herligt nok som det var hoppet denne dumme idioten ut i vannet da. Aimi stirret på de andre, De lå alle sammen på gulvet nå. Hun hadde hevet Illusjonen for en liten stund siden, og de var fortsatt ikke i stand til å angripe, det eneste de kunne gjøre nå var å ligge der å klamre seg fast til gulvet. "Idiotikk." Mumlet hun lavt for seg selv. Så løftet hun blikket mot Rei igjen. Aimi stirret en liten tund på han før hun henvendte seg mot Raz, "Når kommer vi til neste øy?"
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTor Jan 08, 2009 10:48 pm

Akiras pov:

Akira hadde sottet og stirret skrekkslagen på alle sammen under hele andrepet. Da de endelig var ferdige med å sloss, og de fleste av angriperene lå og fløt i vannet, (resten av dem lå bevisstløse på dekk) reiste Akira seg endelig og retten en skjelvende finger mot Rei. "Du!" stammet han. "Dere!" fortsatte han og veivet mot resten av angiperene. "Dere fikk som fortjent nå! Tusen takk for at dere satte meg der ute fordømt til å drive rundt på bøljan blå til jolla min sank, eller jeg sulta ihel! Det var veldig snilt av dere!" stemmen hans drypet av sarkasme. "Ayaka Taichou!(han hadde visst lyst til å joine til og med utenom Keiras påvirkelse) Vær så snill å la dem få den værste død tenkelig!" spurte han, henvendt til blondina som stod der rett opp og ned og ikke hadde rørt en finger siden hun hadde sendt Raz på drittfuglene. Lat Kaptein.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTor Jan 08, 2009 11:06 pm

Ayaka ristet svakt på hodet. Hun nølte kanskje ikke med å drepe når det var nødvendig, men disse her var jo uskyldige, de hadde jo bare planlakt å slakte dem helt. Det var jo ikke som om de hadde utfordret dem til et slag med sjakk eller klespoker. "Vi Dumper dem heller oppå skipet deres før de kommer til bevissthet igjen og lar dem seile sin kos.... eller forresten, hva er det du egentlig har så mye imot dem?" Hun ventet ikke på svar men gikk bort til gutten med blåsvart hår. "Du, jeg så hva du gjorde. Har du lyst til å bli med oss?"
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTor Jan 08, 2009 11:11 pm

Akiras pov:

"Jeg snek meg ombord på skuta deres og de oppdaga meg, kasta meg på sjøen i den lille jolla og forlot meg der for å dø" svarte han surt og la ikke merke til at Ayaka allerede hadde vendt oppmerksomheten mon Rei. "og det var HAN som ringte den sørens alarmbjella" sa han surt å pekte på Rei. Men han gjorde som Ayaka hadde sagt. Han tok de bevisstløse mennene og kastet dem over på skuta deres. Først da det var gjort, la han merke til at Ayaka ikke hadde fått med seg et ord av hva han hadde sagt. Men han var for sur til å bli sur over det.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTor Jan 08, 2009 11:50 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:08 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 3:08 pm

Reis POWAR:
Rei som fortsatt var i en liten drømmeland ting fikk nå fatt på at Keira hørte til på deres skip. Og Keira hadde tydeligvis ikke bedre ting å gjøre enn å kose på håret hans, noe han syns var virkelig herligt. Vell det var da jo ikke hvær dag en jente lå i armene hans å koste med håret hans. Neida så dette var HIMMELEN for Rei, eller han trodde det ihvertfall.
"Du!" stammet gutten med hvit hår. "Dere!" fortsatte han. "Dere fikk som fortjent nå! Tusen takk for at dere satte meg der ute fordømt til å drive rundt på bøljan blå til jolla min sank, eller jeg sulta ihel! Det var veldig snilt av dere!"
Rei hevet et øyenbryn. "Jada og hvem var så snille å snike seg ombord i første punktet" Freste han tilbake til gutten. "Men om du hadde vært en Kvinne derimot da hadde du fått lov til å være der. Bare tenk på den skuffelsen du ga MINE nei MEG når jeg fant deg. Utilgiveligt."
"Du, jeg så hva du gjorde. Har du lyst til å bli med oss?" den blonde jenta snakket til ham nå.. Rei gliste. (Ja han var påvirket av keira men han ville glist uansett.) E skip med så mange kvinner. dette måtte være himmelen. Rei smilte fornøyd. "En kvinne skal ikke behandles på den måten, En person som behandler en kvinne sånn burde bare dø selv. Kvinner er JOrdas viktigeste skapninger, så jeg kunne ikke la være å redde henne fra det grusomme vannet da jeg så henne falle. Og ja om det der andre, hvordan i det hele tatt kunne jeg sagt nei til å bli med her, det er jo SÅ mange vakre kvinner her." Rei storgliste. "Ikke det at han gutten der får være alene med alle disse kvinnene alene heller, tenk om han er en voldtektsforbryter." Sa han halvt høyt til Ayaka og halvt høyt til seg selv. Så smilte han igjen. "Om jeg ikke er til bry så."


Aimis POWAR:
"14 timer." Svarte raz. Aimi sukket.
og Aimi som nå fått sjokk igjen, Ikke det at Akira hadde sneket seg inn på Gutten med det svart-blå håret sitt skip, det var også der han kom fra. "Patetsikt" Mumlet hun for seg selv. Så fikk hun enda støre sjokk, ikke det at skjokkene hennes viste fordi hun storgliste like mye som Keira, men hun visste om dem noe lunde selv ihvertfall. Da gutten som hadde reddet Keira bare stod der og holdt henne og hadde kommet opp med foredrag om hvordan kviner skal behandles. Og Kapteinen ville ha han her med på skuta?!? jo Han hadde da reddet Keira, men alikevell. Aimi snøftet, med forsatt sitt store glis på. "Ayaka-Kaptein. hvor skal da denne Mannen sove? (Ja hun brukte mann instiktivt. xD). Om jeg husker rett er det ingen ledige rom igjen?"
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeFre Jan 09, 2009 3:27 pm

Keira stogliste fortsatt i armene på Rei, og hun koste med hÅret hans. HALLO hvordan kunne du la være når håret var så diggbart? så fikk Keira sånn halveis med seg at han skulle tydeligvis joine crewet, eller det var ihvertfall det det hørtes ut som. "HERLIGT" mumlet hun lavt til seg selv. gliset hennes var nå så bredt at det vile sikkert snart gjøre vondt å holde på det lengre enn det hun gjorde men alikevell. Så kom AIMI med den fæleste nyheten hun kunne høre. "Ayaka-Kaptein. hvor skal da denne Mannen sove? Om jeg husker rett er det ingen ledige rom igjen?" Keira stirret olmt mot Aimi noe aimi ikke gjorde annet enn å gjengjelde det samme blikket med.
"Maten" Glista Keira Da hun skle ned far armene til Rei og stilte seg med hodet hvilendes mot brystet hans. "om det ikke er rom nok kan jeg ta ham med meg på rommet mitt. der er det stor plass." Gliste hun. Så klarte hun ikke la være, å rakkte tunge til Aimi. "Dessuten så kan man jo ikke ha kjø-øø-øø-øø-n. øh. ORDBOK! hva skulle det ordet være nå?" Keira hadde automatiskt vendt seg til at Akira skulle være ordboken hennes.så hun ventet på svar også.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 1:01 pm

Fyren som hadde reddet Keira sa ja. Nå var det bare igjen å få vite hvem han var. Sånn var bare Ayaka. Det viktikste først. Alltid. "Ayaka-Kaptein. hvor skal da denne Mannen sove? Om jeg husker rett er det ingen ledige rom igjen?" spurte Aimi. Ayaka sukket surt.... så tibød Keira seg å dele rommet. Aldri om noen kunne overleve der inne med henne. "hey dere" sa hun. "hva tror dere er bak den døra der?" spurte hun og pekte på en kottlignende dør. Da de ikke svarte, fortsatte hun. "Bak den døra er det en trapp som går nedover.... Til et nytt soveromskvartal. Der er det over 10 soverom som vi ennå ikke har tatt i bruk. Akira og mister gentleman får hvert sitt der nede. og raz" hun snudde seg mot navigatøren. "jeg bad deg jo å få oss vekk, så sett i gang. Du må slutte å bli så lett distrahert!" Hun snudde seg mot akira og den blåsvarthårede fyren igjen. "da må vi få noe dere kan gjøre.... eller forresten. Du" hun pekte på akira "skal jo være Keiras Ordbok, så vi dropper det. "men deg har jeg ikke navne på" sa hun til Kisen som fortsatt holdt Keira. "så jeg vil ha navn, alder, opphav og talenter. og vær snill å sette kra deg Keira. Hun er ikke bra for helsa."
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 1:06 pm

Akiras pov:
"Dessuten så kan man jo ikke ha kjø-øø-øø-øø-n. øh. ORDBOK! hva skulle det ordet være nå?" forlangte Keira å få svaret på. Akira rullet raskt gjennom ordforrådet sitt. "kjønnstrakkasering, kjønnsfordeling, kjønnsorganer, kjønnsbestemming... var det noen av dem?" Ayaka begynte å gnåle, men Akira hørte ikke etter. Nå var det hennes tur til å bli ignorert.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 6:14 pm

Aimis POWAR:
Kapteinen som tydeligvis hadde lyst å få informasjon ut av Den svart-blå hårete gutten som fortsatt stod å holdt keira. Aimi sukket, så gliste hun plutselig opp da hun fikk den beste Idèen. "Keira?" Spurte hun glad for å få hennes oppmerksomhet. "Jeg har slikkepinne på rommet mitt. Vill du ha?" Aimi gliste plutselig opp så dro hun med seg Keira inn på rommet og skulle finne en slikkepinne som egentligt ikke var der. Vell hun kunne da ha flaks, eller?


Reis POWAR:
"men deg har jeg ikke navne på" sa den så kjente kapteinen til Rei "så jeg vil ha navn, alder, opphav og talenter. og vær snill å sette fra deg Keira. Hun er ikke bra for helsa." Rei flirte kort for seg selv. 'Det er ikke bra for helsen min å være nær denne båt en gang' flirte han til seg selv. så hevet han blikket da Aimi stakk av med den fallendes engel. som hun nå var kalt for. Rei hadde snappet opp navnet hennes også nå. Keira. For et nydelig navn til en så nydelig skapning. Han smilte for seg selv igjen. så kikket han mot Kapteinen, Ayaka. "Navnet mitt er Muteki Rei." sa Rei mens han bukket, når han da kom opp igjen fortsatte han å svare på spørsmålene fra ayaka. "Jeg er 19 år gammel." Rei smilte elegant før han fortsatte til neste punkt igjen. "Når det gjelder opphav, så kan du si jeg kommer fra en øy som heter så mye som Ika Iota. jeg tror ikke du har hørt om den, det er en øy som ligger et lite stykke utfor grand line men som de fleste ikke en gang har hørt om." Så smilte Rei igjen. "Når det gjelder talent, har jeg djevel-Krefter." Så fikk Rei seg selv til å forsivnne ned i Gulvet for så og ende opp rett bak Ayaka. "Så hva synes du, Kaptein? er jeg vært å ha med?"
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 6:42 pm

Keiras POV:
"kjønnstrakkasering, kjønnsfordeling, kjønnsorganer, kjønnsbestemming... var det noen av dem?" svarte Akira, Keira forundret seg om et øyeblikk. "Nei, jeg tror det skulle ha noe sånn pinne ord i seg. Jaja det er ikke så viktigt." Keira gliste. "Keira?" Spurte Aimi "Jeg har slikkepinne på rommet mitt. Vill du ha?" Keira gliste enda mer opp, ikke at det skulle gå ann men hun gjorde det tydeligvis. Så løp hun med Aimi inn på rommet hennes for å få slikkepinne. Da Keira og Aimi hadde gitt opp letingen igjen falt Keira ned i gråt, ingen slikkepinne her. Ingen på rommet hennes heller. Keira tenkte trist tilbake på det siste øyeblikket hun hadde slikkepinne. det hjalp ikke stort på humøret. Så Keira endte gråtendes opp i Aimi sin seng.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeMan Jan 12, 2009 9:23 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:08 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTir Jan 13, 2009 1:07 pm

Akiras pov:
"KOM DERE INN FØR DERE BLIR SKYLT TIL HAVS!" ropte noen bak ham. Akira så seg rundt. han hadde ikke lagt merke til det, men bølgene var nåpå høyde med en liten tsunami og binden kunne fått en kampestein til å fly. og dette hadde han ikke lagt merke til..... han burde holde seg unna kaffen en stund. De andre hadde tydeligvis ikke lagt merke til Raz. det vil si, Keira og Aimi var allerede inna, av en eller annen annen grunn, men Ayaka stod fortsatt og konverserte med Rei. og de hadde fortsatt ikke peiling på at bare et lite kast i seilet, kunne få båten til å synke... Akira tenkte på blodbadet det kunne føre til. Herligt. Men det var kanskje ikke så bra for alle i crewet med djevelfrukt. eller.... det så bar ut som om det var Rei og Keira(Akira skjønte såpass) men Aimi så også ut til å ha en eller annen merkelig ability, for hvordan ellert hadde hun klart å jage alle de kolossale sjømennene over bord? de var jo fire ganger større enn henne! Akira sukket. nokk snakking med seg selv. han prikket i skulderen til kapteinen. "du, jeg tror kanskje vi skulle komt oss under dekk" sa han inntrengende og pekte i retning døra.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTir Jan 13, 2009 7:38 pm

Akira prikket henne i skulderen. irriterende. "hva?" spurte hun og snudde seg. "du, jeg tror kanskje vi skulle komt oss under dekk" svare Akira og pekte mot døra. Ayaka så seg rundt. Raz hadde tydeligvis ikkje klart å få dem vekk. de nermet seg nå stromens øye og bølgene var himmelhøye. dette var ikke bra. hva om hun fallt over bord? crewet visste det ikke, men hun hadde jo djevelkrefter hun også, og fikk hun hodet under vann, var det ingen ting hun kunne gjøre lenger. Ayaka nikket til Akira og begynte å dra med seg Rei inn
Til Toppen Go down
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeLør Jan 17, 2009 1:29 am

Aimis POWAR:
Aimi stirret trist på Keira. Så fikk hun tårer i øynene. 'skulle det gjøre så vondt å ikke finne slikkepinne nå ja?' Aimis tårer begynte å falle forsiktigt, ikke like hulkeaktigt som Keiras. 'Hva er det jeg driver med, jeg gråter over en slikkepinne. NIIMAVO AIMI SKJER DEG!'. Aimi tok seg sammen, som hun så vidt klarte. Så begynte hun å kause på hodet til Keira som en trøste måte. "Ayaka-Sempai sa vi skulle kjøp slikkepinner i neste havn, skal jeg og deg da gå å finne dem?" Keira lå fortsatt å sutret og antakeligvis ikke hadde lagt merke til Aimis trøst. Aimi snøftet. Tårene trengte på igjen. 'SLIKKEPINNER HVA SØREN ER GALT MED MEG?!?!' Aimi skrekk det inni seg. Tårene begynte å falle igjen så endte Aimi opp rett ved siden av Keira der de lå å gråt i kor.


Reis POWAR:
Den fallendes Engelen og Aimi hadde forlatt dem, og hun andre som også var kjempe søt i Reis hode. Hvordan kunne de?!?! 'Rei sukket trist før han løftet blikket mot ryggen til Kapteinen igjen. "KOM DERE INN FØR DERE BLIR SKYLT TIL HAVS!" Ropte han rare fyren som var med alle disse fine kvinnene. Pedo var han sikkert. Joda, men kanskje han var like interesert for dem som Rei, da ville det jo sånt sett ikke være så galt, men alikevell. Så gjorde kepteinen det rareste av alt. Det Rei hadde drømt om i flere år. En KVINNE tok HANS hånd og HUN dro HAN inn mot sikkerheten. Rei gliste ukontrolert. For en verden. Så helt sånn plutselig så brast han i gråt. 'Gråt?!? Jeg er en mann, menner griner ikke.' Rei var irritert på seg selv nå.
Når de hadde kommet seg helt inni romm-tingen. Rei visste ikke hva han ville ha kalt det. Så fant han sine Herligheter liggendes å gråte. Rei stirret på dem igjennom tårefartendes øyner. "Slikkepinne" Mumlet han så la han seg ned ved Aimi å lå der å sutret videre med dem.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 11:36 am

Ayaka stirret storøyd på at Rei gikk og joinet Keira og Aimi etter å ha mumlet "slikkepinne". Det var ikke noen tvil lengre. Keira hadde krefter. Ayaka ignorerte den sviende tåren som prøvde å presse seg ut av øyekroken. hvorfor kunne ikke bare alle de andre ignorere det også? det var jo ikke SÅ vanskelig. men NEIDA! Ayaka stirret mot døra de nettop hadde kommet inn. Raz og Akira hadde ikke gått inn ennå. Når bare de var ute av syne fra dekk, så skulle Ayaka snike seg ut igjen og prøve å skjerme båten fra de værste bølgene. Ikke at det var noen enkel jobb, men hun hadde klart det fint før, bare med en litt mindre storm.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeSøn Jan 18, 2009 11:46 am

Akira stod og stirret ut over bølgene en stund etter at Ayaka hadda dratt med seg Rei, men gikk så inn. Der inne fant han noe interessangt. Trioen av idioter, det vil si, Keira, Aimi og Rei, lå på gulvet i hikstegråt. Synet var så hysterisk morsomt at Akira begynte å riste av latter. Men det tok ikke lang tid før han oppdaget at han ikke lo allikevel. Han hikstet med. 'Søren' tenkte han og så mistenksomt mot Keira gjennom tårene. Han skyndte seg ut av gangen og inn den andre døra, det Ayaka hadde pekt å når hun sa at han skulle sove der. Han Snublet ned trappa, fortsatt med tårer i øynene. og kom til en lang gan med mange dører på begge siden. Akira opnet det første. Det var et ganske plaint soverom, men den hadde da seng. Så han slo seg ned der.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeTir Jan 27, 2009 11:16 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:08 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitimeOns Jan 28, 2009 5:16 pm

Ayaka hørte det smelle i dører og trakk den koklusjonen at Akira hadde gått inn, gått ut igjen og karret seg ned trappen til den nedre etasjen. Ikke lenge etter hørte hun Raz's velkjente nesten uhørlige steg i gangen, mens han gikk inn i byssa. 'mwihi' lo hun inni seg. 'endelig' og så snek hun seg ut, ikke at de andre i rommet la noe merke til henne uansett. Da hun kom ut, ble hun møtt at den vegg av regn og vind. Kald vind. "brrr! skulle tatt med meg en jakke" mumlet hun og krøket seg mot den sterke kulingen. Deretter kjempet ayaka seg mot baugen i båten. 'hvorfor i allverden gjør jeg egentlig dette?' tenkte hun plutselig, og samlet sammen molekylene i lufta, slik at hun fikk et lett krummet skjold forans seg, som skilte vinden og lettet motstanden kraftig. Så kraftig at Ayaka nesten snublet og fallt. Etter å ha gjenvunnet balansen, gikk hun lett bot til reilingen og gjorde det samme foran båten, altså, bare at dette skjoldet var 50 ganger større da...
Båten rettet seg opp nesten med en gang, selv om bølgene fortsatt fikk den til å gynge kraftig. Ayaka utvidet skjoldet sånn at det dekket hele båten 360 og rakk ned til vannkanten. Båten stilnet helt. Ayaka kunne kjenne naturkreftene rive i skjoldet, og hun merket kreftene sive ut av henne. Dette kunne hun ikke holde ut lenge...
Til Toppen Go down
Sponsored content





It's definetly the green onion - Page 5 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 5 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
It's definetly the green onion
Til Toppen 
Side 5 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Annen RPG :: One Piece-
Gå Til: