NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 It's definetly the green onion

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeTor Des 18, 2008 6:01 pm

Ayaka stoppet opp da en fremmed skikkelse plutselig stod ved reilingen. hun hadde lyst til å hvine i fryd og gjemme seg bak føttene til en eller annen, men hun ignorerte det.... hun prøvde i alle fall. "hallo, jeg lette etter en vei bort fra denne øyen og jeg lurte på om dere kansje hadde en plass på båten deres. men først og fremst, hvor skal dere?" spurte hun. eller hun trodde det var en hun. NEI FOR SØREN! HVA VAR GALT MED HENNE! DET VAR JO EN HAN! tankene gjorde Ayaka svimmel, men hun ignorerte det også. "Kommer an på" svarte Ayaka så følelsesløst hun klarte. "vi har ingen navigatør for tia, så bel blir vel bare driving. og når det gjelder om du kan få være med, så vil jeg helst vite hvem det er, før jeg legger til folk i anstaltningen" 'ikke det at jeg har sjekket å grundig før' tenkte hun i sitt stille sinn, og skottet bort på galeuset bak henne.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeTor Des 18, 2008 6:53 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:04 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeTor Des 18, 2008 7:05 pm

"penger har vi nok av, men mannskap trenger vi" svarte Ayaka og slet med å holde maska. av en eller annen merkelig grunn hadde hun lyst på slikkepinne. "hvis du kan jobbe, kan du være med. sjønt, jeg trenger heller barnevakt til de der to" sa hun og pekte på Aimi og den rare jenta som hun plutselig hadde bestemt at MÅTTE være med.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeTor Des 18, 2008 7:54 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:04 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeTor Des 18, 2008 8:45 pm

Ayaka sukket dypt. "Ja, det er i alle fall det jeg har tenkt å kalle meg selv, men ser ut til at jeg blir barnevakt." hun så på ham. merkelig kledd fyr. "men det blir ikke lenge. jeg hyrer meg en barnevakt på neste stopp. Du kan ta soverommet ligger rett ved sida av spisskammeret. det er fortsatt litt blod rund omkring på veggene der, men du ser ikke ut som en person som bryr deg om sånt. Jeg kjøper provianter i morgen tidlig, så får vi se om vi kan komme oss vekk fra denne øya så tidlig som til middag." Ayaka fikk plutselig følelsen av at dette crewet kom til å ende opp som et omreisende sirkus. Hørtes vel ikke så ikke ut, så lenge det var interresangt. Hun ignorerte en ny trang til å hvine av glede, og begynte å gumle på en av brødskivene. resten kastet hun i retning Aimi og matmonsteret.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeTor Des 18, 2008 9:22 pm

Sikanas pov:

Sikana harket og reiste seg ifra ruinhaugen hun hadde ligget i. Det var stille. alt for stille. så la hun merke til at det var mørkt. 'jeg må ha sluknet en stund' tenkte hun og prøvde å riste fortumletheten ut av hodet. Det hjalp ikke særlig. Hun så seg rundt og prøvde å skjelne omgivelsene i mørket. Det lå noen skikkelser å marken, noen meter bortenfor ruinen. Alle hadde pilskaft stikkende ut ifra seg, og sikana konkluderte at det måtte være noen av de fallne piratene. Det måtte være Siseja som hadde skutt dem ned, for i allt kaoset var sikana sikker på at hun ikke kunne klart å treffe noe-... "SISEJA!" gispet hun og såg seg om etter søsteren. Hun måtte være like i nærheten. Sikana tenkte seg kjappt om. jo, hun hadde stått ved vinduet med buestrengen stram, da taket på den lille hytta hadde rast sammen. Sikana gjettet seg til hvor vinduet hadde vært og kravlet seg over knuste taksteiner og bjelker. Jo, der lå hun. Sikana dro den bevisstløse søsteren ut fra ruinene. Deretter tennte hun et bål, for å se hvor stor skaden var. Hun klarte ikke å la vær å ta en titt på seg selv først. Kjolen hennes var halvvegst revet i fillebiter, men hun har selv uskadd. typpisk. Siseja hadde derimot ikke kommet så godt fra det. Den ene siden av ansiktet hennes var helt rød av blod, hun hadde et stykt sår i magen, og den ene armen hennes så ut til å være brukket. Men hun pustet. Det var det viktigste. Sikana sukket. "Heldig for oss, at jeg studerte medisin da jeg var liten" hvisket hun og begynte å forbinde sårene. 'håper bare vi holder ut her, til vi kommer oss vekk' tenkte hun.


(jeg kommer til å skrive litt om hva som skjer med tvillingparet før de joiner Ayaka's crew. (forresten, Ku-Crewet? LOL! x] ) Bare fordi jeg har lyst, og fordi jeg ikke vil at hele gjengen liksom bare skal hoppe på skuta på en gang, om du skjønner hva jeg mener. da kunne den jo velte!
jeg har, som dere sikkert ser, begynt med den dagen piratene angrep øya. Ha kos! ^^)
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeTor Des 18, 2008 9:43 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:04 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeFre Des 19, 2008 12:29 am

(bra Suig! du begynner å få virkelig forfattertalent! kan ikke du skrive en novelle til meg ellerno sånt?)
da Raz hadde gått, stod ayaka og betraktet gullungene sine mens de spiste brød med bringebærsyltetøy som en gjeng hyener. Egentig hadde hun lyst til å joine, men hun ignorerte det. Ayaka stirret intenst på den rare jenta med fargespraglet hår. Det var noe rart med henne. Ayaka hadde begynt å få disse rare humørsvigningene først etter at hun hadde støtt på denne tingen. "hei du!" sa hun til jenta og pekte på henne. "hvem er egentig du, og hva heter du?"
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeFre Des 19, 2008 12:31 am

(ugh! gidder ikke! du får heller lese den siste stilen min. legger den ut på showoff)
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeLør Des 20, 2008 6:44 pm

(Ja... Man skulle si ifra fra Ieth, Hun er på juleferie så hun kommer ikke til og være her før etter nytt år.)

Keira som hadde fått mat av maten. spiste så godt hun kunne, eller rettere sagt så fort hun kunne. Det var lenge siden hun hadde hatt mat nå, så alt ble spist opp. Og selvfølgelig når Keira hadde det så travelt med å spise så kunne ikke de fleste andre stå i mot.

"hei du!" sa maten til Keira "hvem er egentig du, og hva heter du?"
Keira stønnet. 'Ja hva var det derre lange navnet som jeg aldri husker?'
"Ehrm... Jeg er Keira... Og jeg er ...slikkepinne gal?!" Keira gliste og fant frem en slikkepinne. 'Perfekt' mumlet hun for seg selv mens hun stappet den i munnen, Med papiret på. 'oh crap'.. Keira tok slikkepinnen ut og tok av papiret deretter stappet hun den inn i kjeften igjen. "Ogw dwu dvære Kwaptain? (Og du være kaptein?)" Spurte Hun maten Blidt med slikkepinnen i munnen.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeLør Des 20, 2008 9:43 pm

Ayaka syntes svaret var alt for løstsittende, men hun var allikevel fornøyd. "Ja, jeg er kaptein. Midori Ayaka for å være presis. Du har tenkt å være med, ikke sant?" Ayaka tenkte på den rare følelsen hun hadde hatt tidligere. Alt hadde stått på hodet siden hun hadde ankret i denne grotta. 'Merkelig øy' tenkte hun 'men i morra forsvinner jeg herifra, forhåentligvis for godt'
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeLør Des 20, 2008 9:52 pm

"Jegw haw jow den hwobbien og pwage Folk, såw jeg trengern nok meg på het od. (Jeg har jo den hobbyen å plage folk, så jeg trenger meg nok på her og.)" Svarte Keira med slikkepinnen i munnen. Hun gliste til Ayaka og tok ut slikkepinnen. "Om du ikke hater meg da." Sa hun helt roligt. Keira stirde i bakken. 'Bah, jeg er trøøtt. Keira gispet. Og smilte forsiktigt til ayaka Mens hun ventet på svar.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeLør Des 20, 2008 9:59 pm

Ayaka ble plutselig slått av en forferdelig søvnbølge, men hun holdt seg våken ved ren viljekraft. ikke at hun viste noe av dette på utsiden da. "neidda. hvordan skulle jeg kunne hate deg når jeg ikkje kjenner mer av deg enn navnet og dine... eh... hobbbyer? forresten, hvis du skal være med, så ksn du ta det soverommet sm ligger ytterst i gangen. Du kjenner det igjen ved at døra er knall grønn, og det er resten av soverommet også." ayaka hadde hatt det litt morsomt med litt av den til overs grønnmalingen. Hun drog med seg aimi, og slengte henne inn på soverommet hennes (ikke voldelig ment) deretter gikk hun til sengs selv.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeLør Des 20, 2008 10:10 pm

Keira som hadde fått insturkser om hvor rommet hennes var gikk mot døren. "Natta" sa hun til båten, eller folkene. eller noe sånt. Keira gispet og sovnet med ett hun ghadde kommet innforbi rommet, det vill si at hun sovnet på gulvet. Sånn helt uten videre på grunn av utmattelse.

(Oh. I'm going to have so much fun now.)
Etter sånn cirka 3 en halv time våknet Keira. "awe" Mumlet hun. Keira reiste seg fra gulvet og flirte, 'ha, tenk at jeg klarte sovne på gulvet. så likt meg'.
Keira gikk ut på dekk og så seg om. Det var denne tiden på døgnet man så at solen skulle snart til og stå opp. Keira, hyper som hun var igjen fant frem en slikkepinnen og stappet den i munnen.
"GOOOOOD MOOOOOORGEEEEN ALLEEE SAMMEEEEEEN." Gapte hun der hun stod.
Keira gliste da det kom et grynt ifra Aimi sitt rom. 'Wiii nå våkner de, jeg vill dra allerede jeg.' Flirte hun til seg selv. Mens hun satte seg i yoga stilling og nøt slikkepinnen sin.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 12:16 am

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:05 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 1:30 am

Ayakas øyne spratt opp uten noen grunn i det heletatt med unntak av at hun plutselig ikke var søvnig lengre. hun satte seg opp i denga og tumlet ut i gangen. hodet hennes var helt våkent, men kroppen hennes sov visst ennå. Keira og Raz var visst allerede våkne, men begge to så ut til å ha det helt greitt. HUn hørte et høyt grynt ifra fommet til Aimi og fikk følelsen av at hun hadde det helt likt henne selv, eller kanskje værre. "god morgen" geispet hun og strakte på seg. Ayaka bestemte seg for å bare sette i gang med det som skulle gjøres i dag, så hun droppet frokosten og tok seg ut av grotta for å få kjøpt proviant nok til 4 stykker.

"takk for at du handlet hos oss" geispet den gamle mannen som stod i dørkarmen på den eneste butikken som tydeligvis hadde åpnet så tidlig. Tydeligvis var det en agurkselger, men han hadde nok av andre ting også, så Ayaka hadde i løpet av en halvtime fått skaffet seg nok mat og andre saket til tre uker framover på sjøen. Hun fikk etter litt om og men karret seg tilbake med allt og fant veien til grotta. Ayaka lempet lasten over reilene og klatret opp selv.
"ok, folkens. om vi jobber godt nå, kan vi seile om en halv time" sa hun ut i lufta.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:05 am

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:05 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:20 am

Keira som hadde suttet og lagt et puslespill på den tiden Ayaka hadde vært borte, med god hjelp av aimi. Ikke det at de fikk det til, Keira falt ut i flere latterannfall hele tiden og gjorde som oftest det hun gjorde, fant frem slikkepinnen.
Så når Ayaka Kom tilbake Hoppet Keira ut på bord, og hun hadde dratt med seg aimi og. Ayaka erklærte at de skulle seile om de jobbet så erklærte en fremmed at han allerede hadde gjort skipet klar. 'Og det la jeg ikke merke til.' flirte Keira for seg selv.
"Mwiiii. Kan jeg spør hve og hvem du er?" Keira rettet oppmerksomheten mot Raz med og ta ut en slikkepinne peke den mot han og stappe den etter det i munnen.. Og selvfølgelig måtte hun smile, noe hun ikke kom uten. 'Meg vill dra, meg vill dra. meg vill dra' jublet hun inni hodet sitt.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:23 am

Ayaka blunket. jo, når hun så etter, så var faktist alt klart. hun tok av seg logpasset og gav det til Raz, mens hun ignorerte Keira. "det er nok du som skal ha denne nå. Neste øy hadde vært fint" sa hun og begynte å bære den nye Provianten ned i spisskammeret. "logpasset er satt, så det burde ikke være noe problem. sørg forresten for å unngå eventuelle Marineskip" ropte hun over skulderen.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:26 am

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:05 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:52 am

"så du skal bestemme hvor vi skal med andre ord." sa Keira roligt til seg selv. "Javell, Jeg er Keira. Ikke noe spesielt annet å si." Keira smilte forsiktigt til Raz. 'han har sikkert ikke noe imot. ... Keira storgliste og minuttet etter på hadde hun poket Raz i pannen. "Velkommen, ting." Gliste hun.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 3:04 am

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:05 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 1:07 pm

Ayaka gjorde seg ferdig, og gikk tilbake. da hun kom på dekk, såg hun Raz snakke med Keira. 'nåja' tenkte hun. 'alle må jo gjøre seg kjent en gang i blant.' "skal vi dra, eller?" spurte hun litt utolmodig. ikke at hun hadde noe bedre å gjøre.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 1:35 pm

......"Jajajajajajajajajajajajaja. vi vill reise." Storgliste Keira. 'Wiiii, slikkepinne' tenkte hun enkelt og greit. Keira gliste til de andre fra Ayaka til Raz så videre til Aimi, som tydeligvis hadde karret seg opp hun og. Keira suttet på slikkepinnen som smakte Banan. Keira kom på det siste som kunne ligge i tankene hennes nå. "Du, Maten. Jeg har ingn oppgave her på skipet, tror jeg."
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 2:11 pm

"Du, Maten. Jeg har ingn oppgave her på skipet, tror jeg." sa Keira til Ayaka. Ayaka sukket, litt irritert. "ok, da får du finne deg noe å gjøre. bare ta ett eller annet du er god på" svarte hun og klatret opp i kråkereiret. ikke at hun hadde noen spesiell grunn, hun fikk bare lyst til å klarte litt.
Til Toppen Go down
Sponsored content





It's definetly the green onion - Page 2 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 2 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
It's definetly the green onion
Til Toppen 
Side 2 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Annen RPG :: One Piece-
Gå Til: