NarutoRPG
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

NarutoRPG

Et Naruto RPG forum for dem som liker det x]
 
IndeksSøkLatest imagesBli MedlemLogg Inn

 

 It's definetly the green onion

Go down 
5 posters
Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AvInnlegg
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 7:01 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:06 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 8:31 pm

Ayaka skvatt skikkelig da en gigantisk drage-havkonge plutselig steg opp ifra vannet retto foran båten. hun skvatt faktisk så mye at hun fallt nediffra kråkereiret. "ughfff" stønnen hun da hun landa på baken nedpå dekk. "hva i hel* var det vitsen med?" gaulet hun og stirret ondt på havkongen. "RAZ! ANGRIP" ropte hun og pekte på havkongen.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 8:53 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:06 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 9:52 pm

Ayaka blunket og tørket fortumlet bort blod fra ansiktet. "jøss" mumlet hun og stirra på Raz. "det Funka!" og Raz ver skikkelig stert også! Dette kom til å bli en avslappende voyage! Ayaka gikk bort til reilignen og begynte å håve opp noen store kjøttbiter. Havkongekjøtt var det beste hun visste, og her var det jo så mye! "lurer på hvor Keira og Aimi ble av" mumlet hun til seg selv.
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 10:39 pm

"Hmm." Sa Keira gåtefult.... "Jeg har glemt noe, jeg har glemt noe..... Jeg glemte slikkepinnene" sutret hun for seg selv. Keira begynte å tenke tilbake på slikkepinne tårnet sitt som var hjemme, jo mer hun tenkte på det jo mer ble hun sur og lei.
Den episoden endte opp med at Keira dro med seg en likeståndes Aimi inn på rommet å la seg på senga å sutret. "Min slikkepine. (T_T)" Stønnet hun opp til flere ganger. Aimi som tydeligvis hadde blitt god venn med Keira sutret med henne. Så fikk Keira en idèe. "Vi stikker av" Hvisket hun latterfult i øret på Aimi.
Så endte Keira og Aimi opp i en robåt, et stykke fra skipet. aimi som tydeligvis var helt forvirret bare stirret i vannet.
"Vet du forresten, ting, jeg har aldri lært å svømme. Har egentligt aldri husket hvordan man skal ta de takene, det er tragiskt. Så får jeg veldig vondt i hode av vann." Sa keira elt uten videre. 'naw, skulle jeg fortelle noe sånt nå?' tenkte hun for seg selv en liten stund, ristet av seg tanken å gliste til Aimi, Noe Aimi tydeligvis gliste tilbake på. (^^, Jeg hjelper å flette Aimi i histrie tingen, man har avtale med Ieth siden hun ikke er her på cirka to uker.)
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 10:56 pm

ayaka ble plutselig vâr en av de små robåtene til skuta. den låg femti meter bak og oppi satt, beleilig nok, Keira og Aimi. De stakk av. DE STAKK AV! "inkompetente, utakknemlige, forræderske sauer" freste Ayaka lø etter dem. Oppå vannet altså. Men hun passet på at Raz ikke fulgte med på henne, men var opptatt med roret først. Aimi og Keira var så ukonsentrerte at de ikke fulgte med i det hele tatt. Ayaka ville helst ikke at de skulle vite at hun hadde djevelkrefter. hun var lei av det.
Hun nådde båten innen et par sekunder. "ey dere!" ropte hun og fikk deres oppmerksomhet. "hvor har dere tenkt dere?"
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 11:16 pm

"ey dere!" Maten ropte "hvor har dere tenkt dere?"
Keira fikk sjokk. "Var du med hele tiden Mat?" Spurte hun nyskjerrigt. "Åja, Min konklusjon, ikke at jeg vet hva det skulle bety det høres bare proft ut, er at du gjemte deg bak Aimi. GUD SÅ FREKT!" Keira var skikkelig fornærmet nå. selvom det varte bare i fem hele sekunder. wow ny rekord! "Såå, ikke ta det personlig men-" Keira stoppet opp og tørket vekk en tåre som rant. "Slikkepinnene mine venter, jeg må ha dem." Futret hun. ... Aimi var blitt Taus, hun sa ingenting. "Vi tenkte å komme tilbake etter Redd-Slikkepinne-slottet-utformasjonen. ehrm nei. Redd-slikkepinne-slottet-formasjonen..... nei hva het det må igjen.... Argh...." Keira romsterte i hodet sitt for å finne svaret. "Nå har jeg det. Redd-slikkepinne-slottet-slikkepinne-med-all-slags-smak-slikkepinne." Keira gliste til Ayaka. @Jeg ville da aldri forlatt deg som ga meg s[ godt br;d med bringebærsylte....... ehrm... bringebær ting du vet. Det ville gått imot min religion.... Hva har jeg en religion?" Keira var tydelgvis forvirret, ikke det at det så ut som at Ayaka eller Aimi forstod noe de heller, men alikevell. Forvirre seg selv på den måten der, jo Keira måtte skaffe seg ordbok, og det så fort som muligt.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 21, 2008 11:41 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:06 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeMan Des 22, 2008 12:30 am

"vil alle Venligst! komme ombord igjen? jeg vil ikke bruke helle dagen her ute i åpent far vann. vi er tross alt pirater og dette farvannet er fult med mariner!" sa Raz plutselig. 'snike seg, årgh, jeg blir gal av sniking. wah....'
Keira så opp mot Raz. Hun kremtet for å få oppmersomheten hans. "Er jeg pirat?" Spurte hun nyskjerrigt. "Hva er en Pirat forresten?"
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeMan Des 22, 2008 12:39 am

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:06 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeMan Des 22, 2008 1:02 am

Keira, så smart som hun alltid er, fikk bare med seg den første setningen til Raz, man kan si hun datt ut etter det og bare stirret i vannet. ...
"Ja det var vell, ehrm, interesang informasjon, ja." Sa Keira helt uten videre. Hun så bort mot Aimi og Ayaka. 'vell, jeg var vell ikke den eneste som ikke visste det?' tenkte hun fort mens hun stirret mot Raz igjen. "Marine da? Er den en type farlig sykdom eller noe sånt?" Spurte hun nyskjerrigt.
(JA, det er meningen at hun skal være så dum xD)
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeMan Des 22, 2008 1:14 am

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:06 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeTir Des 23, 2008 9:47 pm

(for deg og meg kommer hun bare til å være en irritasjon, men for alle som verken klarer å ignorere evnene hennes, eller går med Kairoseki, kan hun være en mektig fiende. Det er UMULIG å unngå å bli påvirket av henne hvis du ikke allerede vet det på forhånd)

Ayaka fikk etter hvert latterkrampe. hun visste ikke hva som var morsomst. At Keira ikke hadde peiling på hva hun hadde begitt seg ut på, alle de dumme spørsmålene hennes eller at Raz faktisk stod og svarte rett opp og ned og så pålitelig som det går ann på de sinnsvake spørsmålene hennes. "okok, nå som vi har grunninfoen nede" avbrøt hun etter en liten stund. "så tror jeg at vi burde komme oss opp i båten igjen." hun pekte på Aimi. "ro!" og uten at hun visste hvorfor, lydde faktisk Aimi og gjorde som hun sa. da de var inntil ku-båten igjen, tok hun eg godt tak rundt en protesterende Keira, mens hun irgnorerte den veldige trangen til å bli i robåten, og hoppet opp på dekk. deretter dro hun Aimi opp. Ayaka vendte seg mot Keira. "hør her" sa hun så strengt hun gadd. "akkurat nå kan vi ikke dra tilbake igjen, men om du gjør en godt jobb, kan vi kjøpe det dobbelte av det du hadde av slikkepinner i neste havn... om ikke mer. forstått?"
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeSøn Des 28, 2008 9:04 pm

Ayaka, som faktiskt var frekk denne gangen, dro med seg Keira opp i båten igjen, ikke det at Keira ikke prøvde å stritte imot men hun hadde tydeligvis ikke nok kraft til å vinne over henne. Keira Glante Olmt på Ayaka. Aimi som tydeligvis ikke hadde noe bedre å gjøre på glodde olmt mot Ayaka hun også.
Ayaka som remset opp en liten sjennepreken fikk Keira hyper igjen.
"Slikkepinne?" Gliste hun. "Hm, kan jeg stå opppå toppen av den tingen der?" Spurte keira og pekte mot utkikksplass-tingen. "Så kan jeg se etter Øyer sant?" Gliste hun siden hun ikke hadde noe bedre og gjøre. hun smilte småsøtt til Ayaka og ventet spent på svar fra kapteinen.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 8:01 pm

Ayaka som egentlig visste bedre, syntes dette var en utmerket idè. "ja, god ide. nåm kom deg opp og prøv å ikke bli så alt for fokusert på det... det kan kanskje bli litt irriterende" sa hun og rettet deretter oppmerksomheten mot Aimi. "Og du må være beredt i tilfelle fiender kommer. Husk oppgaven din."
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 8:23 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:06 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 8:29 pm

Ayaka skottet bort på Raz. "æsj! trodde det var minst 28! nåja hun får da i alle fall noe annet å påvirke der oppe og 15 timer burde da holde i massevis." Hun snudde ryggen til ham og gikk med slentrende skritt inn i byssa og fant tre poser med chips. Så kom hun ut igjen og hev den ene mot bakhodet hans og en til Aimi. "Her" sa hun uten å sjekke om Raz hadde tatt imot. "Jeg har en følelse at vi ikke kommer til å få noe i fred så snart Keira kommer ned igjen."
Til Toppen Go down
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 8:59 pm

Aimi smilte forsiktigt til Ayaka. 'Ja Hun er godhjertet ihvertfall' Tenkte hun glad for seg selv. "Takk" svarte Aimi glad da hun tok en hånd med chips... Så tok Aimi chipsen hun hadde med seg og gikk for å studere Havet. studere sine egne drømmer. 'Jeg lurer på om de har lagt merke til at jeg har krefter.' Tenkte hun for seg selv. 'Nei det er best om de bare aldri får vite det.'
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeFre Jan 02, 2009 9:02 pm

Keira som hadde tatt veien opp i masten med en gang hun fikk svar fra Kapteinen stirret ut over havet. "Hm" Mumlet hun for seg selv. "Er ikke det en ting der ute?". Keira spekulerte på dette et par sekunder før hun ropte høyt nok til å skremme de fleste . "OII ØY I SIKTE. Um. NEI IKKE ØY TING I SIKTE!".
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 12:44 pm

Ayaka som hadde satt chips i halsen da Keira brølte, harket frustrert og stirret opp. "HEY! BESTEM DEG DA!" gaulet hun tilbake og glodde olmt mens hun begynte å gumle på chips igjen.
Til Toppen Go down
Manticore
Motstanderen til sokkeparaden
Manticore


Antall Innlegg : 144
Age : 31
Registration date : 16.12.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 7:04 pm

//Removed for Cringe//


Sist endret av Manticore den Fre Mai 03, 2019 2:07 am, endret 1 gang
Til Toppen Go down
Tári Midaki
SokkeAssistentAdministratorSokk
Tári Midaki


Antall Innlegg : 927
Age : 31
Location : Sokkeplaneten
Humor : Nei den Druknet i dass x]
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 8:05 pm

"EYE, JEG SÅ FEIL!" Brølte Keira unnskyldenes. "DET VAR EN LITEN TING PÅ HAVET. SER UT SOM EN GAMMEL MANN. NEI JEG TROR DET ER AIMI." Og helt uten videre klarte ikke Keira legge merke til den store sky-tingen som var på vi mot skipet. "OI en skummel svart ting i været også." Mumlet hun for seg selv da hun endelig la merke til den.. 'YAY, den feirer for oss.' flirte hun for seg selv.
Til Toppen Go down
Ayaka Midori
Kio's sokk
Ayaka Midori


Antall Innlegg : 228
Registration date : 25.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 8:59 pm

Ayaka ristet oppgitt på hodet. "ok Keira, hold et øye med den lille tingen på havet med den gamle mannen, nei, aimi, oppi" (hun syntes bare navnet var så komisk) "Aimi! du sikrer lasten og skalker alle luker. Raz, hold et øye med kumulinimbusen og prøv så godt du kan å finne en vei trygt gjennom eller rundt." kommanderte Ayaka. selv gikk hun og sikret seilene. Da hun var ferdig stod hun og stirret på den lille robåten (hun kunne se den, nå som den var nærmere) som sakte, men sikkert drev mot dem. Keira hadde rett. det satt en gammel mann oppi, og mens vinden økte og stormskyen nærmet seg, observerte hun ingen reaksjon hos den gamle mannen. 'mistenkelig' tenkte hun
Til Toppen Go down
Ieth Sacero
Medlem av SokkeParaden
Ieth Sacero


Antall Innlegg : 394
Age : 29
Location : På et forum, kan du gjette hvor?
Humor : Min humor skyter din til bunden av havet ^^
Registration date : 27.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 9:23 pm

Aimi som fikk ordre fra Kapteinen om å sikre lasten, gikk med en gang for å gjøre det. 'hm, jeg lurer på hva Keira Tenker med?' forundret hun seg selv om da hun gikk for å se etter seg selv i en båt, ifølge Keira. Joda det var en båt der, men ja, hun var ikke der. "Rart" Mumlet hun for seg selv. "Hey, Kaptein." Sa Aimi helt uten videre og hun henvendte seg selvfølgelig til Ayaka. "Har du sett den personen der før?" "den tingen ser kjent ut." mumlet hun lavt for seg selv. Aimi rynket panna. 'rare ting.' tenkte hun fort før hun så bort på Ayaka.
Til Toppen Go down
Suigetsu
SokkeAdministrator
Suigetsu


Antall Innlegg : 903
Location : I Kios sokkeskuff....
Humor : Alt som ikke er morsomt
Registration date : 02.01.2008

It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitimeLør Jan 03, 2009 10:41 pm

(yay! my call! x] )

Akira satt og stirret på den skyfrie himmelen og bannet. Pokkers våkne vakter. de bare MÅTTE gjøre som de fikk beskjed om! Han ble sittende og stirre lenge. så lenge at han duppet av i samme stilling. Han voknet av at han fikk noe iskaldt i fleisen og han opnet øynene instinktivt. nei. han hadde ikke blitt truffet av noe. Alt var helt likt som før. eller? det var NOE annerledes. Han så rundt seg. Jo, himmelen var blitt mørkere og det var mye mere bråk. ikke bare den dyssende skvulingen av minibølger mot bunnen av den lille robåten (uten årer), for bølgene hadde nå blitt store og han duvet opp og ned, og vinden blåste iskaldt og kraftigt. "så det var det som traff meg i fjeset" mumlet han undrende. Han la plutselig merke til en stor skugge helt i utkanten av synsfeltet hans og snudde brått på hodet. Ok, så var det ikke en skygge, men et skip. et skip, med hodet til ei Ku som galleonsfigur. "hva i?" sa han uten å få noe svar. Skipet kom nærmere og nærmere og han kunne se noen skikkelser der oppå dekk. han sukket lettet ut da han etter litt glooing fant ut at det ikke var et marineskip, selv om den lignet i grunnformen. og ikke så det ut som noe handelsskip heller. Pirater? nei, de hadde ikke noe flagg. Akira studerte de få personene han kunne se. Det var en nesten urørlig skillelse som stod ved roret. han (akira var ganske sikker på at det var en han) hadde på seg blå og rød bandanna og ..... mer kunne ikke Akira se. Det løp rundt en skikkelse, men den var for utydelig til at han kunne se noe heller, men så var det den grønne og gule skikkelsen som stod og lente seg over reilingen. Jente, konkluderte han. og hun stirret rett på ham. ikke at mannen med roret eller tingen oppi kråkereiret ikke gjorde det de også..... 'HEY! DET ER SITTER EN SNÅL SKIKKELSE I KRÅKEREIRET!' tenkte han, plutselig veldig oppspillt..... samtidig som han følte seg som en gammel mann... denne dagen ble tydeligvis bare værre og værre.
Til Toppen Go down
https://narutorpg.iftopic.com
Sponsored content





It's definetly the green onion - Page 3 Empty
PosteTema: Re: It's definetly the green onion   It's definetly the green onion - Page 3 Icon_minitime

Til Toppen Go down
 
It's definetly the green onion
Til Toppen 
Side 3 av 6Gå til side : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
NarutoRPG :: Annen RPG :: One Piece-
Gå Til: